Naatje, heel veel succes met jullie IVf behandeling. Dat deze maar met een goed resultata afgesloten mag worden. Veel goeds en geluk voor 2009. Liefs Hope
Vanmiddag naar de gyn geweest voor het schema van onze 4e IVF. 4 januari ga ik starten met de decapeptyl en 8 januari neem ik de laatste pil. Zodra ik ongi ben mag ik de kliniek weer bellen voor een uitgangsecho. Zondag gaat dus de eerste spuit er weer in, spannend!
He naatje, ik wilde je even heel veel succes wensen voor de komende periode! Ik ga je topic volgen Morgen gaat mijn eerste prik er ook in hihi take care! Liefs, lelie
Thanxx Jij ook de 7e! Blijft altijd super spannend zo'n uitgangsecho. Gelukkig was er dit keer geen cyste te zien! xxx
waterlelie en Linda, ik wens jullie ook alle twee heel veel succes! Wij zijn net terug van een onverwacht nachtje naar de zee. Vrienden van ons zaten al 2 weken in Kijkduin met de feestdagen. We hebben gister een hotelletje geboekt aan de zee en zijn lekker een nachtje naar hun toe gegaan. Echt heerlijk ff weg voordat we van start gaan...straks gaat de eerste spuit er weer in!
Hoi Naatje, Heeeeeel veel succes deze poging. Ik lees dat je vandaag je eerste spuit gaat zetten. Liefs Maaike
Naatje, heel veel succes deze poging, ik leef met jullie mee en ik hoop op een prachtig klein beebje voor jou dit jaar. Liefs Zora
Ging de spuit weer goed? Vind het toch elke keer na een pauze weer spannend maar je hebt dan de slag ook snel weer te pakken hihi. Vanavond heb ik ook weer acupunctuur, deze week twee keer omdat ik tijdens mijn vakantie niet geweest ben. Ben benieuwd, de laatste keer was mijn pols al wat rustiger zei ze... zal wel goed zijn dus... Heb wel minder buikpijn, heb wat voedingsadviezen van haar gekregen om mijn darmen wat rustiger te krijgen. verder slaap ik nu veel met een kruik en drink ik veel thee. Nou succes deze week!
Linda, ik vind het ook weer reuze spannend en ik was even vergeten hoe bot die naaldjes van de decapeptyl waren...deed weer ff zeer. Ik mag donderdag voor de intake en de 1e acupunctuur, ben weer heel benieuwd!
Het gaat afgezien dat ik erg moe ben van de decapeptyl wel goed deze ronde. Straks heb ik de intake en de eerste behandeling bij de acupunctuur, ben weer benieuwd! Vanavond moet ik mijn laaste pil nemen en dan zal ik waarschijnlijk begin volgende week ongi gaan worden, ik hoop voor de laaste keer de aankomende 9 maanden!