Jeetje Naatje, ik zag het zojuist pas via je hyves... Potverdorie.. ik ben verontwaardigd en boos tegelijk! Het meest overheerst nog verdriet, tranen biggelen over mijn wangen.. Het is niet eerlijk, zo veel voor gedaan, zo lang naar verlangt en dan maar zo kort mogen genieten.. Waarom moet dit nou weer gebeuren! Ik vind het zo vreselijk voor jullie! Heel veel sterkte dit verlies te verwerken, als je wilt praten weet je me te vinden. Dikke knuf!
Nogmaals sterkte Naatje, ik moet veel aan je denken. Vind het zo naar dat dit klein wondertje er niet kon komen. Wat is moeder natuur toch keihard. Er zijn ook geen woorden die het verdriet verzachten. Kun je je verdriet kwijt bij je man, je ouders of vrienden? Als je iets kwijt wil dan PB je maar. Liefs Flam
en alle berichtjes ...ik hoop dat de laatste verandering is op het forum Maar voor de meiden die het gemist hebben, ik heb vandaag een afspraak bij de kliniek om te kijken en te praten over hoe en wanneer we verder mogen...3 maanden wachten vinden hubbie en ik toch wel heel erg lang, ik wil niets liever dan heel snel weer zwanger worden!
Dit is dan een nieuw bericht na al die verwijderde berichtjes. Heel erg mooi om te horen dat jullie weer een start gaan maken. Nou, ik ben hier weer om jouw te steunen en te volgen in deze spannende tijd. Goed om te horen dat jullie er weer klaar voor zijn Dat er maar mooie wondertjes mogen gebeuren in 2009!! Gr Flam
Hey Naatje, Maar even een nieuw berichtje van mij! Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis. Ik snap goed dat je verder wilt, een paar maanden wachten voelt ook echt als verspilde tijd. Nogmaals een dikke knuf Liefs Maaike
Ik kom net terug van de kliniek, de gyn vond het vreselijk voor ons dat we na het mislukkken van de ICSI, nu ook nog eens een miskraam te verwerken hebben gekregen. We hebben een aantal optie's besproken, maar uit eindelijk zijn zijn we er op uitgekomen dat we Gonal-f gaan spuiten en dan zelf gaan klussen. We hebben nog recht op 4 IUI's voor de verzekering, maar die houden we nog even achter de hand, we hebben nu bewezen dat het zelf kan. (ondanks het slechte zaad) De gyn heeft ook een echo gemaakt, mijn baarmoeder is nu mooi leeg en het baarmoederslijmvlies was mooi dun geworden. Ik mag vandaag meteen beginnen met spuiten, we hoeven dus geen 3 mnd rust te houden. De gyn snap dat het ziekenhuis dat advies gegeven heeft. Maar als wij denken dat we het aan kunnen om meteen door te starten, dan staat de kliniek daar achter en vaak ben je na een miskraam extra vruchtbaar, dus wie weet! Ik heb net de eerste spuit al weer gezet, dus we zijn weer van start gegaan!
Oh, wat een goed bericht meid! Fijn dat het kliniek zo naar jullie luisterd en aangeeft naar de stellen te kijken wanneer het voor hun goed voelt, super! En dan ook direct weer spuiten joh....volle vaart vooruit! Vindt het fijn om te lezen dat jullie weer zo posi zijn! liefs
Esser, ja dat is echt super bij de kliniek! Vandaag al weer spuit nr 2, ik ben zo blij dat we er weer voor kunnen gaan!
Heey meis, Fijn dat je meteen door mag gaan! De kliniek denkt goed mee vind ik altijd! Succes! Liefs Nikkie
wat fijn voor je naatje. goed dat ze zo met je meeleven en denken. succes met spuiten, en hopen op weer zo'n mooi wonder. x lisa.
Vandaag al weer de 3e spuit, na het paasweekend komt de fm al weer in zicht...ik verwacht niet dat er veel te zien zal zijn, maar we zijn in elk geval al weer bezig en onderweg naar een nieuw wondertje. In 2009 bevallen zal niet meer lukken, maar we hopen wel dat we 2009 zwanger uit mogen gaan! [-o<
Nog 2 nachtjes en dan al weer de 1e fm, ik ben benieuwd of er iets te zien zal zijn? Ik ga er vanuit dat deze cyclus wat langer zal duren omdat ik wat later ben begonnen met de Gonal. We wachten rustig af tot vrijdag en dan kijken we weer verder
Wat goed dat jullie er weer helemaal voor gaan zeg. Ik ga heel hard voor je duimen hoor. Liefs Miranda