Morgen alweer de eerste FM! Ik ben benieuwd of er al iets te zien is. Spannend weer hoor! Ik ben er weer om je te steunen Gr Flam
Flam, bedankt! Ik vind het echt super dat jij steeds de kracht hebt om ons allen hier te blijven steunen. Maar weet dat ik ook heel hard voor jou duim en hoop dat er ook nog ene mooi wondertje jou kant op mag komen! [-o<
Vond gister een klavertje 4. Hoe is het mogelijk he! Ik hoop dat het een voorteken voor veel geluk is en dat wij allebei gewoon zwanger worden in 2009! Gr Flam
Flam, ik hoop dat het idd een mooi voorteken is...ik blijf er in geloven, we gaan gewoon samen zwanger worden in 2009! Zora, ik denk ook aan jou, dikke knuffie! Maar ook voor jou, ik blijf er in geloven, jij gaat ook mee zwanger worden in 2009! 2009 is het jaar van de wonderen en wij gaan dat bewijzen!
Meiden ik ben er vandaag achtergekomen er iemand uit mijn omgeving meeleest op dit forum, ik baal hier heel erg van er heb daarom besloten om niet meer onder dit profiel in te loggen. Deze persoon gebruikt de informatie die ze hier leest niet goed en beschaamd zo mijn privacy, ik ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat mensen die hier meelezen de info voor zichzelf houden en dit niet aan de grote klok gaan hangen, maar blijkbaar heb ik me heel erg vergist ](*,)
Wat vervelend! Nou ik wil wel even op komen voor je hoor! Aan de meelezer: Heb je niks beters te doen dan bekenden in de gaten te houden en verhalen rond te strooien over zaken die jou niet aan gaan? Is je eigen leven niet uitdagend genoeg zonder de ellende van anderen? Naatje is een lieve vrouw, die nogal wat mee heeft gemaakt en hier graag anoniem haar ei kwijt wil en wil delen met anderen die in het zelfde schuitje zitten of het zelfde hebben meegemaakt.. waarom gun je mensen dat niet? Bah, vind het zo respectloos en egoïstisch!! Je moet je diep schamen dat je zo met andermans ellende aan de haal gaat! Ik zou me niet prettig voelen als ik met jou gezicht in de spiegel zou moeten kijken (walg!) ZO dat is eruit, heb zo'n hekel aan dit soort mensen (weet helaas wat het is) En naatje.. laat je niet kisten meid.. ik wens je heel veel succes, hoop dat je snel zwanger zult zijn! En Caruli, wat fijn om jou banner te zien, van harte gefeliciteerd! Hopelijk kunnen jullie een lief kindje broertje/zusje in jullie armen gaan sluiten en zal Tygo* over hem/haar waken!
Oh nee he, wat zijn er toch een zieke mensen, bijna zielig. Dit forum is heel erg prive, ik vond het zelfs vervelend toen mijn man hier af en toe op mijn topic las en het zijn al helemaal geen dingen om zomaar rond te bazuinen. Ik stuur je wel eebn PB-tje want zulke sneue mensen gaan we zeker niet nog meer info geven! Gr Flam en dit even voor de meelezer.OPHOUDEN en mondje dicht leren houden! :-#