Naat's mmm

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by , Dec 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    ik ook naatje, ik duim voor je, ben benieuwd naar je acu-afspraak!

2. Niet meer actief

De acupunctuurist heeft naar aanleiding van de intake besloten om pas dinsdag te starten met de eerste echte behandeling. Hij zal dan vanaf de ongi tot na de tp gaan behandellen met acupunctuur en chinese kruiden. Dus dinsdag mag ik weer terug...

3. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    spannend!

4. Hoi Naatje, ik wens je heel veel succes met je 4e poging! De duimen draaien weer op volle toeren. Ik hoop het zo voor jullie!

5. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Spannend dinsdag! Ben benieuwd! Doet hij/zij ook in chinese kruiden?

Succes!

Liefs Nikkie

6. Niet meer actief

Nikkie, Yep zij doen ook aan chinese kruiden, maar de afspraak is verzet naar woensdag. Morgen heb ik mijn uitgangsecho gepland staan, vandaar ;)

Ik begin me wel een beetje zorgen te maken over mijn uitgangsecho, ben nog niet ongi geworden. Ik heb donderdag mijn laatste pil genomen en normaal zou ik dan gisteren of vandaag ongi moeten worden...zul je altijd zien wacht je erop en dan komt het niet... :(

7. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    door de decapeptyl kan het geloof ik wat later komen, wij moeten dan bellen een dag van te voren zodat de afspraak verzet wordt... misschien even bellen?

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    En Naatje, zijn de :evil: :evil: al gearriveerd?
    Hoop voor je dat je snel met de behandeling mag starten.
    Heeeeeel veel succes! :D

Liefs Elke

9. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi Naatje,

Misschien wordt je het nog tis nog maar maandag. Als ik het niet op tijd word, dan moet ik gewoon de afspraak even verzetten.

Succes woensdag! Ben benieuwd wat voor kruiden je moet slikken. Mijn acu zei dat ik een milt en nierleegte heb.....

10. Milla

Milla Niet meer actief

@ Naatje, nog bedankt voor je berichtje op mijn hyves..
    Ik hoop dat je snel ongesteld wordt zodat je verder kunt! Heel veel succes!

Ik heb de laatste dagen wat bloedverlies, daarom gisteren avond in het ziekenhuis geweest, we hadden een echo en het kindje zit op termijn en het hartje klopt! Heb alleen nog steeds een beetje bloedverlies..woensdag moet ik weer terug komen.

11. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi nikkie, reageer hier even op je, ben idd weer aan het spuiten. Ik neem trouwens chinese kruiden om de buik warm te houden. Met de kruiden stop ik trouwens wel na de punctie op advies van de acupuncturiste. Bij mij focust ze zich ook op de milt en nieren. Ook let ze op mijn pols (doorbloeding) dit omdat de baarmoeder goed doorbloed moet zijn voor straks de innesteling, verder snap ik er soms niks van haha maar voel me wel beter en heb minder buikpijn (had altijd klachten met darmen en heb nu wat voedingsadviezen gekregen).

12. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey naatje
    ben je al ongi geworden?
    ik hoop van wel
    dan kun je morgen alsnog voor een uitgangsecho ;)

13. Niet meer actief

Nog steeds geen ongi, dus straks maar ff bellen om de uitgangsecho uit te stellen... :(

Milla, dat is altijd ff schikken, fijn te horen dat jullie kleine uk het goed doet! Ik hoop dat het bloedverlies snel op zal houden en dat je van een zorgeloze zwangerschap mag gaan genieten!

14. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    balen zeg dat je ongi nog niet gekomen is

das altijd he, zit je erop te wachten komt ie niet :(

15. Niet meer actief

Net even contact gehad met de kliniek en ik moet vanmiddag toch komen voor een echo en dan kijken we verder...

16. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    spannend, ben benieuwd, ik ben trouwens dit keer niet ongi geweest maar ik had dan ook medicijnen om niet ongi te worden, dus dat is een ander verhaal. maar ze meten gewoon je bms om te kijken of er nog ongi komt, dat moet ik ook altijd. afgelopen woensdag zou er niks meer komen maar ik heb nu toch nog spotting gehad dat is nu weer weg maar en nu weer menstruatienbuikpijn, word ik ook onzeker van.

17. Niet meer actief

Linda, ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, maar gelukkig kan het geen kwaad.
    ...ik had net ook even de bijsluiter van de microgynon 30 gelezen en daar stond het volgende in...wegblijven van de menstruatie. Als u een keertje geen menstruatie krijgt, is dat niet erg. U kunt gewoon op de normale begindag starten met een nieuwe strip. Blijft de menstruatie voor de tweede achtereenvolgende keer uit, doe dan een zwangerschapstest. Neem contact op met uw arts voor advies. Dus volgens mij kan het idd voorkomen dat je niet ongi wordt.

18. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Succes vanmiddag Naatje!

En inderdaad ik ken het ook: Wacht je erop komt ie niet.

19. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik ben benieuwd wat ze vanmiddag gaan zeggen
    hopelijk mag je door ;)

20. Niet meer actief

hihi kom ik weer ;)...ben net teruggebeld door de kliniek en ik hoef vandaag nog niet te komen, ik mag deze week nog afwachten en gewoon doorspuiten met de decapeptyl. Zodra ik ongi ben mag ik de kliniek bellen om een nieuwe uitgangsecho te plannen...

Share This Page