hey naatje, wat vervelend dat je hoofdpijn hebt. kan me goed voorstellen dat de druk erg hoog is bij zo'n laatste behandeling. helpt de accupunctuur ook je gespannenheid weg te nemen? morgen heb je de de uitgangsecho toch. hopelijk mag je dan met de stimulatie beginnen, dan is de hoofdpijn meestal wat minder. dikke knuf lisa.
meiden wat lief dat je zo meeleven! Ik heb net de uitgangsecho gehad, alles zag er goed uit en ik mag starten met de stimulatie. Ik moet deze keer 225IE gonal-f gaan spuiten, dat is is een stuk hoger dan de vorige 3 behandelingen. Toen moest ik 150IE puregon spuiten, maar omdat de stimulatiefase elke best lang duurde net als bij de IUI's is nu voor een hoge dosering gekozen. Ik heb net de 1e gonal-f gezet en volgende week donderdag heb ik mijn 1e fm...spannend!
Nessy, hoe gaat het met jou? dpo 7 zie ik...nog een wachtweek spannend! Linda, ja idd nu lekker broeden en hopen dat mijn follikeltjes goed gaan groeien.
Vandaag al weer dag 5 van de stimulatie, vanmiddag gaat de 5e gonal er weer in. Nog 3 dagen tot de 1e fm, ik ben zo benieuwd of mijn follikeltjes door de hoge dosis aan het werk zijn gezet...Ik heb wel het idee dat ik mijn stokjes al voel rammelen... Woensdag weer naar de acupuncturist, weer even lekker tot rust komen, heb er nu al weer zin in!
Naatje, zo te lezen ga je goed Broed maar flink En wat fijn dat je zo`n baat hebt bij die accupunctuur. Ik denk aan je en duim voor een goed resultaat van deze poging. Liefs Hope
Hoi Naatje, Dat je je stokjes voelt is meestal wel een goed teken. Hoop dat je donderdag een mooie FM heb. Knuffel, Nes
Zora, voor jou vandaag al weer dag 1 van de clomid deze 2e IUI cyclus...ik hoop dat deze ronde jullie geluk zal brengen! Hope, thanks meid! Ik duim ook voor jou, hoop zo op een wondertje voor jullie! Nessy, ja meestal is dat idd een goed teken, ik hoop het zo! Voor jou nog 4 dagen tot aan je NOD, spannend! Wat denk je zelf?
Hey naatje wilde je even succes wensen voor donderdag mocht ik niet meer op je kunnen reageren. Woensdag lekker acu. Ik krijg morgen nog een soort drukknopjes in mijn oren van de acu voor de pijn tijdens de punctie. Verder drie afspraken voor de tp /innesteling gemaakt. Nou nu eerst maar even voor mooie eitjes duimen voor jou en mij. Maar goed nu weer genoeg over mezelf, ik spreek je vast nog (ben tenslotte forum-verslaafd) maar mocht ik je toch niet spreken ik duim voor donderdag voor je.
Linda, die knopjes heb ik bij mijn vorige IVF ook gehad, bij mij hebben ze toen goed hun werk gedaan! Nog 1 dagje en dan is het zo ver, succes! Ik dacht dat de bijwerkingen dit keer wel meevielen, maar mijn hoofdpijn lijkt steeds erger te worden! Ik ben net bij mijn teamleidster geweest om te vragen of ik vakantiedagen mag opnemen omdat ik me met deze hoofdpijn moeilijk kan concentreren, ze gaat proberen me uit te plannen...ik hoop dat het lukt!
@ Naatje, wat vervelend die hoofdpijn, hopelijk lukt het je om vrij te krijgen.. mag je je niet ziekmelden? Alvast heel veel succes donderdag! Ik hoop heel erg dat jij op dezelfde manier de kliniek gaat verlaten als ik heb gedaan gister. Heel veel succes!
Milla, helaas mag ik me niet ziekmelden van min teamleidster...dat mag ik alleen bij de punctie en de tp.
Belachelijk! Ziek is toch ziek, wat je ook hebt en waar het ook vandaan komt toch? Er zijn ook mensen die bewust voor sport kiezen (voetbal, skiën) en met blesure terug komen, zij mogen zich toch ook ziekmelden? Is het niet zo dat jou teamleidster dit wettelijk zo niet mag bepalen?
Hoi Naatje, Ik reageer niet altijd heel vaak op forums, maar ik lees wel veel mee! Ik heb je topic helemaal gelezen en je hebt al een hoop achter de rug. Ik hoop dat dit jullie poging gaat worden, heel veel succes! Ik moet net als jij de 22e voor een eerste echo, ben benieuwd. Groetjes Floor