Floor, ik zie dat jij ook al een hele weg achter je hebt...ik wens jou ook heel veel succes donderdag met je 1e fm!
Milla en Linda, bedankt voor jullie berichtjes, dat geeft me heel veel moed!...mijn hubbie is het helemaal met jullie eens!
Vanmorgen weer heerlijk gerelaxed bij de acupuncturist. Ze heeft ook behandeld tegen mijn hoofdpijn en geloof het of niet, mijn hoofdpijn is echt een stuk minder geworden. Morgenmiddag is mijn 1e fm, ben zo benieuwd...ik voel mijn stokjes echt rammelen, dus ik hoop dat er wat mooie follikels aan het groeien zijn!
Wat fijn dat de acu zo goed hielp voor de hoofdpijn! Ik duim voor je morgen! Ben heel benieuwd! Hug voor jou hier vanuit mijn bedje.
Ik ben net terug van de 1e fm, het spreekuuur liep erg uit vandaag, maar de follikelmeting heeft alles goed gemaakt! Vandaag simulatiedag 8 en aan beide zijden waren 6 follikels te zien, allen tussen de 12 en de 14,5mm. Het baarmoederslijmvlies was al 8,6, dus dat is al een mooi bedje. Maandag moet ik terug voor de 2e fm en als alles zo verder gaat dan mag ik volgens de arts woensdag, donderdag of vrijdag verwachten! De punctie komt dus langzaam in zicht, spannend!
Mooie score tot nu toe naatje. Ga zo verder. Is het wel nog een beetje te doen? lichamelijk? Ik denk aan je. liefs Hope
He Naatje, Las dat je vandaag weer een follikelmeting heb gehad met een mooi resultaat! Helemaal goed ! Ik duim mee met je dat er maandag weer veel moois te zien is! Heb je nog veel last van bijwerkingen van de meds? Liefs Daan
Mooie score Naatje! Succes maandag weer en dan waarschijnlijk een punctie in het vooruitzicht! Heb je nog last van bijwerkingen? groeten mirjam
Thanks meiden! Met de bijwerkingen gaat het sinds gister een stuk beter, mijn hoofdpijn is bijna weg sinds de acupunctuur gister . Dus ik hoop dat ik me zo blijf voelen en dat mijn follikeltjes mooi doorgroeien!
wauw wat een mooie 1e echo, dat ziet er goed uit! misschien krijg je maandag de datum wel! ik duim voor je en broed maar lekker verder!
Mooie uitslag Naatje, Laat je follikels nog maar even mooi doorgroeien! Goed hoor, dat je hoofdpijn door de acupunctuur zo goed als weg is. Je wordt er toch wel relaxed van he? Succes maandag! Liefs Floor
Floor, idd ik word echt super relaxed van de acupunctuur, voor mij werkt het echt prima! Maar ik zie dat jij morgen de puntcie al hebt, ik wens je heel veel succes!
Dank je wel Naatje, zie er wel weer tegenop......Maarja, je moet er maar weer doorheen, verstand op 0.
naatje even je topic up, wilde je even veel succes wensen morgen, zit toch thuis dus kom direct kijken naar je uitslag! hoelaat moet je? floor (gebruik even naatjes topic ), hoe ging het gister? schrijf je mee bij ivf/icsi? wanneer krijg je de uitslag?
Linda, lief dat je aan me denkt! Ik mag idd vandaag weer, maar pas heel laat, om 18.00u. Dus ik moet jullie en mezelf de hel dag in spanning houden...pppff is echt nog lang! Floor, hoe is je punctie gegaan? Ik hoop dat het is meegevallen! Gister een heerlijk dagje weg geweest met een vriendin. We zijn eerst naar de zee geweest en daarna naar de musical Tarzan, het was echt geweldig! En nu vandaag een spannende dag, ik hoop zo dat we vanavond te horen krijgen wanneer de punctie is...
Naatje, spannende dag meis, ik ga voor je duimen dat de dag heel snel omgaat, en ik hoop met je mee. Liefs Zora
Hey Naatje, Succes vanmiddag met je echo! Pas 18:00 dat is inderdaad nog lang wachten, 's ochtends is beter dan ben je er in ieder geval snel vanaf..... Met mij is alles goed! Zaterdag de punctie gehad en dat is allemaal goed gegaan gelukkig. Het waren hele aardige artsen, die me erg op mijn gemak stelden, want ik was erg nerveus. Ze hebben 14 eicellen gevonden, die ik voor de pgd ook wel nodig heb, omdat er zoveel afvallen. Dinsdag hoor ik hoeveel er bevrucht zijn. Woensdag of er gezonde embryo's bij zijn en ik een terugplaatsing heb. Ik hoop zo dat er 2 van goede kwaliteit bijzitten..... Je hoort me wel weer, ik hoop dat jij ook snel je punctie hebt! Floor