naatje: wat een goed nieuws zeg en mooi optijd je punctie heel veel succes, hopelijk komen er een paar mooie eitjes uit en 14-2 is geen verkeerde dag om positief te testen
Naatje, spanend zeg! Hier wordt ook heel hard voor je geduimd. Alvast heel veel succes morgen! Liefs Zora
Thanks meiden! Ja de pregnyl zit er weer in, vandaag een dagje rust en dan morgen heel vroeg richting Eindhoven.
Milla, nee dat doen ze in het ziekenhuis in Eindhoven..de punctie wordt uitgevoerd door dr. W en de TP zal gedaan worden door een arts uit het ziekenhuis
Heey meid, Veel succes morgen met de punctie! Ik hoop dat er mooie eitjes bevrucht gaan worden erna Liefs Nikkie
Nikkie, bedankt! Wanneer mag jij weer van start? Linda, dat hoop ik ook en dan zondag het wachtbankje op...hou jij vast een plekje warm?
Ik ben eindelijk ongi geworden en mag morgen weer gaan spuiten van Gonal 75 IE! Eindelijk ik doen ook weer mee!
Hey Naatje, Succes morgen he! Hoe laat moet je precies? Ben je gespannen of gaat het wel, dat je maar een mooie oogst mag hebben! Liefs Floor
Floor, ik moet er morgen al heel vroeg zijn, om 8.30u moeten we het semen inleveren en om 9.15u staat de punctie gepland... met de spanning valt het wel mee, maar mijn buik is opgeblazen en ik voel me niet zo lekker. Ik ben eigenlijk een beetje bang voor een overstimulatie, dus ik doe het maar heel rustig aan en drink heel veel. Maar ik zie in je onderschrift dat je 2 toppertjes aan boord hebt, dat is heel goed nieuws...ik duim dat ze een mooi plekje zoeken om zich te nestellen!