Hier weer eens mijn verhaal na zo,n lange tijd.Mijn man heeft zich in September laten steriliseren,maar is niet meer op controle geweest.Nou maand Januari voelde ik me raar,het gevoel zwanger tezijn.Maar ik dacht het kan niet,me man is gesteriliseerd.Toch maar 26 januari getest heel licht streepje,27 weer getest wel een duidelijk streepje.Toch mijn man laten zien,hij gelooft er niet in.En dan niet meer getest, tot 6 februari krijg een bloeding ok ik dacht ongesteld,maar in me hoofd blijft toch de gedachte van zwanger zijn,De bloeding stopt niet,vandaag 7 dagen al en ik plas rood bloed,zoals rode wijn.Vanmorgen de urine meegenomen naar de dokter,dus gestickt geen blaasontsteking.Maar de dokter zegt zit wel bloed erin,stuurt me via de eerste hulp met spoed naar ziekenhuis,gelukkig konden we meteen terecht bij de gynocologe.Dus me verhaal verteld,kom maar dan maken we een echo,inderdaad verdikt baarmoederslijm.Ze zegt is een miskraam,kreeg cytotec mee moest ik ook vandaag 4 tabletten vaginaal inbrengen.En nu wachten tot alles eruit komt pfff,had ik niet meer verwacht.Ben zo van de kaart en verdrietig,volgende week terug op controlle of alles weg is. SORRY DAMES VOOR DEZE LANGE VERHAAL,MOEST HET EVEN KWIJT.GR KITTYCAT69