Beste verloskundigen, Ik heb een vraagje. Per oktober dit jaar ga ik mij inschrijven op de opleiding verloskunde in Rotterdam, en ga begin volgend jaar dan het toelatingstraject in! hartstikke leuk en spannend allemaal. Het is al een zeer lange tijd een droom van mij, om verloskunde te gaan studeren. Inmiddels heb ik zelf ook 3 kindjes op de wereld mogen zetten, maar zou het erg leuk vinden, om ook eens vanaf de andere kant te mogen kijken. Heb al een aantal mailtjes en telefoontjes gepleegd, naar verschillende verloskunde praktijken, maar de meesten willen alleen daadwerkelijk stagaires binnen hun praktijk. Nu geef ik niet zo snel op, en mijn vraag aan jullie is....Zou ik een keer een dagje mogen meelopen, om te zien hoe het allemaal in zijn werk gaat. Lijkt me geweldig, en hoop spoedig iets te horen... Met vriendelijke groeten, Jennifer
hoi Melanie leuk dat je de studie gaat doen! Jammer dat je geen stageplek hebt gevonden. Ik snap het wel, de meeste praktijken hebben al zoveel stagiaires dat je op een gegeven moment je cliënten niet weer een nieuw gezicht kunt laten zien. Ik ben zelf aan het werk als waarnemer, dus geen eigenaar van een maatschap en ik kan je dus niet op sleeptouw nemen. Ik zal even mijn collega vk's van deze site laten weten dat je deze vraag stelt, wie weet! Groetjes en succes! Mirjam
Hallo Melanie, Ook ik kan je niet helpen omdat we momenteel met teveel waarneemster in de praktijk werken ivm afwezigheid van 2 collega's. En daardoor zien onze zwangeren al meer gezichten dan we eigenlijk willen. Hopelijk heb je ergens anders meer geluk. Groetjes Ineke
hallo verloskundigen, Dank jullie wel voor de reactie's. Inmiddels heb ik contact gehad met een verloskundige praktijk in Rotterdam, en a.s donderdag loop ik een dagje met ze mee! Hartstikke leuk, heb er zin in!!! Groetjes, Jennifer