Nog een keer. blaasontsteking?

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik heb pijn!

Aan mijn onderbuik om precies te zijn, maar twijfel nu of het mijn blaas is.

Waarom? Omdat ik, buiten kramp bij het plassen om, ook last heb als ik ga zitten. Ga hoesten, als er lucht van mijn darmen zijn weg naar buiten zoekt :D en ga zo maar door. Wordt er gek van!

Aan de ene kant zit ik ook te twijfelen aan mijn darmen, maar kan wel gewoon naar de wc zeg maar (zelfs nog twee keer per dag) en mijn ontlasting is ook niet anders als normaal.

Het voelt soms zelfs alsof iemand met een vuist druk zegt op mijn onderkant, van binnen.

Wie o wie komt met het goede idee? Zal het een blaasontsteking zijn? Of kan ik ipv van even snel een potje wegbrengen beter een afspraak maken met de HA zelf.

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Je kunt met een potje langs de huisarts. Daar kunnen ze meteen zien of je een blaasontsteking hebt :)

Beterschap!

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    klinkt wel als blaasontsteking. morgen ff potje langs de ha brengen. kan je daarna altijd nog een afspraak maken als het geen blaasontsteking is.

4. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ja breng sowieso een potje langs. Gruwelijk irritant weer. Tis niet dat ik er ziek van ben, maar het gevoel alsof er een baby aan het indalen is, is ook niet prettig :D.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.514
    10.415
    113
    En heb je al een uitslag?

Deel Deze Pagina