Oehhh, gelijk trek in! Het liefst met veel kaas, ui en eventueel gehakt uit de oven. Daarna guacamole en crème Fraiche eroverheen, heerlijk! Oja, en jalapeno pepers offcourse!
Pulled chicken, bosui, cheddar, rode peper en rode ui en dan in de oven Met guacamole (homemade), zure room en salsa
Loaded nachos van de barbecue (met oa pulled chicken of pork) vind ik het allerlekkerst! Maar met guacamole of in een ovenschotel gaat het er ook wel in.
Uit de oven, met (nep)gehakt, zwarte bonen, rode ui, mais, tomaat, knoflook, tacokruiden, zure room, cheddar kaas, geraspte kaas, jalapeño en geraspte kaas. Serveren met guacamole.
Gehakt, zoete aardappel, mais, rode ui, paprika, jalapeno en cheddar erover. En dan met zure room en salsa.
Nachos staan toevallig op het boodschappenlijstje. Ik doe ze altijd in de oven met gehakt, Mexicaanse groentemix en kaas. Dan dipjes erbij (crème fraish, guacamole) en tomaat en komkommer in stukjes.
Ik eet ze nooit, ze zijn niet verkrijgbaar waar ik woon en omdat ik geen chipsfanaat ben heb ik ook nooit de moeite genomen ze zelf te maken. Dit is trouwens wel een interessant stukje: https://www.ad.nl/koken-en-eten/nachos-daar-is-niets-mexicaans-aan~a027ae6a/