Vandaag wilde ik wat fritessaus op een bordje doen, en toen kwam er zo'n gedroogd sliertje mee wat nog aan de dop zat. Brrr zo goor. Broodkruimels die in de boter zijn gevallen. Als iemand met een lepel mayo op zn eten smeert en de lepel dan weer terug in de pot zet. Oh en als ik natvoer van de katten aan mijn vingers krijg, bleehhhh.
Als mensen geluid maken bij het kauwen Te ranzig.... (ik heb misofonie dus ik ben sowieso heel gevoelig voor bepaalde geluiden)
Afwassen zonder afwas handschoenen. Ik snap echt niet dat mensen dat kunnen: al die stukjes die je dan voelt in het water, vettige randjes, brrrr
Banaan. Ik kan het niet ruiken of aanraken zonder kokhalzen Fruitpapjes voor baby is ook zoiets. De filter van de vaatwasser. Dingen met ogen, lenzen aandoen vb kan ik echt niet naar kijken.
Lichaamsdelen die terug in de kom, of waar dan ook, gezet worden. Warme, zachte tomaten. Niet de kleine stukjes in saus maar de grote stukken.. Bleegghh Haren uit het doucheputje vissen. Niet die paar haren die je na het douchen verliest, die ruim ik wel op. Maar eens in de zoveel tijd die dikke slierten die vastzitten in het putje. Nowee hozee dat ik dat ga doen.
Ik gruwel bijna nergens van is ook niet handig in de zorg. Al vind ik kunstgebitten met nog stukken eten er in wel smerig om schoon te moeten maken/aanpakken
Jaaa dat filter van de vaatwasser inderdaad! Yuck En vaatdoekjes. Vooral bij mensen waarvan ik weet dat ie niet goed wordt uitgespoeld en er meerdere dagen ligt.
Ik gruwel dus van mensen die hun mes aflikken bij het brood smeren en later datzelfde mes weer in een pot steken om hun volgende boterham te smeren. Dan zit er dus speeksel van die persoon in de pot. Brrr
Ik heb sowieso al een hekel aan haren. Maar recent had ik dus een lange zwarte haar tussen mijn tenen hangen in het zwembad
-Graatjes in vis, gelijk over etenslust -Haar in eten, ook gelijk over etenslust - Klontjes in eten, gelijk klaar -De gootsteen filter, daar waar het eten enzo in blijft en dat je het moet opruimen -Zwembad hokjes, zo goor en vies altijd draag altijd slippers, leg ook niks op de grond. - beddengoed in een vakantiehuisje. Neem altijd eigen kussen, dekens etc mee. Matras kan helaas niet maar zou het doen - honden die hun baasje likken in gezicht etc. Sowieso likkende honden. Stoelen in een verzorgings/ verpleeghuis waar bewoners in zitten, je wil niet weten hoe vies dat is
Ik gruwel van andermans kinderen met van die zwarte voetjes en plak handen, en dan in mijn huis. Een wc met overal spetters. En als een hond of kat tegen mij aan gaat staan. Of een vakantiehuisje die naar natte hond ruikt (afgelopen jaar, de hele bank stonk). Zo smerig die beesten, sorry
Ik gruwel van veel dingen. Mijn nieuwe gruwel is iets waar ik zelf vreemd van opkeek. jongste heeft een fossiel, een steen met allerlei enge gaatjes. Elke keer als ik hem zie gaan de haartjes op mijn armen rechtop staan. Zo erg dat ik serieus overwogen heb om hem weg te gooien, maar ja: dat is ook zoiets. Ik herken het ook niet maar wordt heeeel beroerd als ik het ding maar zie: brrrr volgens dochter is het een bestaande fobie: trypofobie. Nooit last van gehad: tot deze steen slaat nergens op, maar ik krijg er de kriebels van
Watten… brrr ik vind dat zo naar voelen, rillingen en kippenvel over mn hele lijf losse tanden, bloed, operaties enz maakt me allemaal niets uit, maar losse tanden… brrr eetgeluiden. Ik ben serieus een keer uit de kantine weg gelopen omdat iemand watermeloen naar binnen zat te slurpen. Het afknagen van een appel, wortels enz of een ander die chips eet vind ik ook verschrikkelijk tuf/spuug/rochels… zo verschrikkelijk smerig.
Witte mondhoeken. Soms zie ik bij mensen een of ander smerig wit goedje bij hun mondhoeken, geen idee wat het is, maar ik vind het zoooo smerig.