hai onze dochter drinkt sinds 2 dagen gemiddeld een fles van 110-120 ml. Haar ritme was eerst 6x 100ml( allemaal borstvoeding ik kolf fulltime) om 7.00-11.00-15.00-19.00-23.00 en dan ongeveer tussen 2 en 3 'snachts. Nu drinkt ze overdag nog om de 4 uur maar 'snacht komt ze steeds later van morgen pas om 4.45 uur ze rommelde veel maakte geluid maar was niet klaar wakker .. ik heb haar een klein flesje gegevn van 70ml en toen kwam ze om 8.45 voor een volle fles van 120ml Ik vraag me af wat ik moet doen als ze rond 5 uur wakker wordt geef ik dan een volle fles? en hoeveel uur zit er dan tussen de volgende fles. Ik wil 's avonds de laate fles niet later dan 23.00 geven anders ben ik echt kapot. (sliep voor de bevalling altijd rond 22.30 uur) Dan nog een vraagje soms komt ze overdag ook voor een beetje extra geef dan 50 ml is dat verstandig? Misschien goed om te weten dat ze nu 20min over de fles doet veel last heeft van krampjes heel weinig poept (1x per7 dagen) moeite heeft met boeren maar nu gelukkig weinig spuugt. Hoop op een reactie en alvast bedankt.
Hallo Je mag je kindje op verzoek voeding geven, bij borstvoeding maakt het niet uit dat ze een keertje extra komen. Kindjes die borstvoeding krijgen, hebben minder vaak ontlasting, ook dat kan geen kwaad. Moeite met boeren is lastig, daar is weinig aan te doen. Groeten Eveline