Ja inderdaad. Dat heb ik ook tegen hem gezegd 't niet roken gaat goed, maar niet super. Ben af en toe ontzettend chagerijnig! Zoals vanmiddag. Ik wilde gaan schoonmaken maar meneer vond het noodzakelijk om een filterpot (aquarium) open te trekken en vervolgens in en uit te lopen met modderpoten vanuit de tuin over de lichte vloerbedekking. Resultaat: een zwart spoor door de slaapkamer grrrr.... Tsjah, en als ik eenmaal bezig ben... (trekt engeltjes gezicht) De rem was er ffies af en heb met verwijten lopen smijten. Maar ik had gewoon gelijk! De vrouw heeft ALTIJD gelijk!
Ik heb nog wel een pakkie hoor! Heb ik in week 1 gekocht en zit sindsdien onaangebroken in mn jaszak. Af en toe voel ik er ff aan maar dan denk ik ook weer aan waarom ik het doe... Ben sinds dat moment een stuk rustiger geworden, omdat ik weet dat ik KAN roken als het echt moet. Maar het moet niet meer Af en toe zondigen is stukken beter dan doorroken meid!! Straks na die echo, wanneer je t ook echt gelooft, dan houdt dat ook wel op hihi...
Ja dat hoop ik ook, dan wil ik er ook echt voor gaan, dat heb ik nu nog niet zo.. Vind het al veels te erg als mijn ouders vragen hoe het gaat met roken, dat ik dan moet zeggen dat ik af en toe zondig.. Schaam me er ook voor, vandaar dat ik alleen thuis als vriend buiten rook even langs loop .. Tis toch allemaal zoooo dubbel wat ik hier vertel, snap mijn eigen niet.. Maar goed genoeg over het roken.. Haha mops dat hoefde die van mij ook niet te doen, roken of niet roken, dan was er hier ook wat loos .. En idd WIJ hebben altijd gelijk..
Wuahaha Moppie, mannen denken er echt niet over na he !! Mn stiefpa is er ook zo één, ik helemaal uitgebreid gestofzuigt en gedweild, 3 uur later een modderboel zodra mn stiefpa thuis. Rot regen en sneeuw bleh !!!! En vrouwen hebben altijd gelijk. Ik rook niet eens en ik word er ook chagrijnig van hahaha. Amigo, wanneer is de 9 maandenbeurs? Misschien dat mn tante en ik met haar kleine naar de Huishoudbeurs+9maanden gaan dan. Als 't dr leuk lijkt. Of alleen zij en ik.
Uhm, ja maar mijn raasbui ging ineens over kattenbak schoonmaken "maar dat heb ik al 2x gedaan!!" ja, in 4 jaar tijd grrrr.... en over de vaatwasser, en over de was in de machine, dat ik overal voor op mag draaien, en dat t een chaos in huis is dankzij zijn visjes, overal water, overal modder, overal emmers en andere troep, en dat hoe hard ik er ook tegen loop te poetsen, het helemaal geen zin heeft grrrrrrr.... En toen moest ik bijna huilen dus ben maar gaan stofzuigen... zucht... Mannen... Hij gaat er van uit: hij werkt 40 uur, ik werk 22,5uur (incl lessen voorbereiden kom ik op 26 uur) en dan hoeft hij dus niks in het huishouden te doen omdat hij meer werkt. Wat meneer ff vergeet is dat ik nog lang niet uitgerevalideerd ben en eigenlijk niet eens 26u kan werken per week... Zucht nog een keer diep........
Ow heerlijk, en niet eens op t slimme idee komen om de schoenen bij de voordeur uit te trekken he! MANNEN!!
van 17-21 februari in Amsterdam RAI Ben er denk ik zo vandoor, wordt overvallen door moeheid, terwijl ik vanmiddag van 4 tot 7 ook al heb gelegen.. grrrrr ben normaal topfit het snachts en nu doodop.. Have fun, en ik post de echo pics woensdag!!
Dat dacht ik ook Moppie, we hebben een hele mooie mat voor de deur waar die zijn voeten aan kan vegen en dan op de mat zijn schoenen uit doen. Maar nee hij moet eerst een rondje lopen door de hal en dan door de grote huiskamer lopen ( en ja die is groot, volgens mij groter dan een gemiddelde villa( wat ik heb gezien dan )). En dat razen over dingen die er niet eens bij horen, ach dat is gewoon af en toe lekker Ik hoop wel dat hij gauw gaat begrijpen dat je t nog rustig aan moet doen enzo. Amigo, slaaplekker en dat je zo moe bent kom door je buikkie natuurlijk ! Ik ga ook slapen, om 7 uur gaat mn wekker weer en tis een hoog risico wedstrijd dus uh, moet opletten. Trustuhh allemaal
@ amigo ik blijf ook alleen maar rustig op dit forum ik heb me vanmiddag ff uitgespuit! haha Maar vond het geen stijl maar ik ga niet meer nog eens aan ecd beginnen want heb geen zin om weer ergens energie in te steken en dan heel later zeggen van ja nee was niet nodig ofzo want dit hadden ze al vanaf het begin kunnen beslissen ik was wat laat met antwoorden ik was filmpjes aan het kijken
Hier nog eentje die net thuis komt. Morgen om half 11 zit ik bij de tandarts (bah!) dus ik duik mn bedje in! Truste dames!!