Nee geen scanner thuis, maar paps en mams wel, dus daar ga ik het smiddags even langs haha.. Ow ik kan echt niet meer wachten tot woensdag, het gevoel dat het misschien mis is komt nu ook weer na boven, jakkes, wil daar helemaal niet aan denken.. Alles is gewoon hartsikke goed!!
weet je waardoor dat komt dat je zo bang bent dat het mis gaat? door dit forum tenminste bij lex zat ik nog niet op het forum en ik was nergens bang voor maar bij Ryan juist wel omdat je hier van alles leest en steeds door je hoofd gaat. Het forum is hartstikke handig maar soms ook slecht voor je. Zo was ik bij Quinn bang dat ik dood zou bloeden bij de bevalling je leest van alles en je bent dan bang dat het jou ook gebeurd
Ja en daar moet ik je helemaal gelijk in geven, normaal keek ik nog wel eens in het topic van de september mama`s mee, maar als ik zag bij hoeveel meiden het mis ging grrrr.. Kreeg er de kriebels van, dus daar kijk ik nu al expres niet meer.. Je leest hier zoveel over het hartje enzo.. Vandaar dat de angst er een beetje is dat het misschien niet klopt of dergelijk!!
zijn er veel miskramen in de familie dan? je moet jezelf niet gek maken! zo zei een gynaecoloog een keer tegen me toen ik vroeg: is alles goed nu? ja daar kan ik nooit zekerheid in geven het kan tot week 40 nog misgaan! Nou lekker dan! gelukkig was dat bij de derde dat ie dat zei als ie me dat bij de eerste had gezegd had ik waarschijnlijk geen goeie zwangerschap gehad maar alleen zitten piekeren. Was dus een leuke gyn! not!gek! maar dat is echt wat dit forum met je doet het is een geweldig forum en ook handig als je vragen hebt maar soms zijn er ook minder leuke dingen die je leest en dan ga je jezelf zorgen maken. Maar gewoon denken dat alles goed gaat! kijk maar naar mij alledrie goed gegaan
Jupps, zo zit ik me af te vragen hoe lang het gaat duren voordat ik ongi word, en of ik wel een eisprong heb van mezelf, en wat als ik zwanger raak: gaat het dan goed of heb ik in week 6,7,8,9,10 of zelfs later een miskraam? Stom forum eigenlijk ps. kan niet slapen, zoals jullie merken...
ah nee het forum is leuk en soms ook wel goed vooral ook om te lezen dat niet alles gemakkelijk gaat in het leven
ik moet eerlijk zeggen dat ik bij LEx helemal nergens angst voor had heel raar meer bij de Ryan en Quinn...ik was opeens overal bang voor het meest bange was ik voor de bevalling van Quinn..terwijl die het makkelijkste was
Zeg eens eerlijk: doet het pijn? Hoor altijd dat je t vergeet zodra je de kleine in je armen hebt maar geloof er niks van!
Ja bij Quinn heb ik helemaal niks gevoeld ik heb helemaal geen pijn gehad alleen het hechten doet pijn. Maar bij Lex heb ik direct gezegd! naai maar dicht van onder ik hoef er geen meer. NOOIT MEER! Vooral me moeder zei stelt allemaal niet zo veel voor! ik heb dr dus echt vervloekt tijdens de bevalling! doordat ze gewoon niet eerlijk was geweest! en Bij Ryan heb ik zelfs nachtmerries ervan overgehouden en vandaar dat ik zo bang was voor de bevalling van Quinn ik was ook echt op het begin niet blij dat ik zwanger was want ik dacht direct aan de bevalling. Maar als ik die van Ryan moet omschrijven!! dat deed pijn! bij deze bevalling is me man bijna weggelopen die werd helemaal gek! En ja erna heb je echt geen pijn meer zodra die er eenmaal uit is maar de pijn ben ik NOOIT vergeten! Als ik eraan terug denk word ik misselijk ervan! maar de pijn bij lex ben ik na een maand vergeten. Tja en bij Quinn nooit pijn gehad. het doet echt pijn maar je weet waar je het voor doet en als je aan het bevallen bent gewoon denken: het is maar 1 dag! morgen is dit allemaal voorbij
... en toen was ik in slaap gevallen met de laptop op schoot whahaha... sorry mamabeer! thanx voor je uitleg!!! Tis niet voor niets dat wij vrouwen kinderen kunnen baren. We hebben een hogere pijngrens als mannen he is er nog iemand wakker vanaaf?
f tjes Ryan ios ziek wakker geworden..39 koorts en net overgegeven. Ligt nu lekker op de bank zo dadelijk gaan we weer proberen om naar bed te gaan
Yes, gespot and happy Nog gefeliciteerd Amigo met je goede echo !!! Moppie, hoe is het bij jou dan, doet manlief zijn best om je niet te bezwangeren