Ik ben wakker, ik ben helaas nieuw bij deze club.. Ik zit te wachten tot uk weer moe genoeg is om te slapen en ik dus ook terug mag keren naar mijn bedje..
hallo nachtuilen! ik denk dat ik me hier ook maar bij aan moet sluiten want zit er geregeld nog laat achter (krijg je met die wisselende tijden en diensten) alleen... ik zie niemand meer? waar zijn jullie dan??
ik ben nog wakker en niemand anders meer geloof ik. Ben aan het werk dus mag zo mijn mandje weer in. moet nog 1 nachtje, dus misschien tot komende nacht!
ik was er normaal iedere nacht maar sinds dat ik ziek ben niet meer. Volgens mij is iedereen die hier was er niet meer
En ik kom er nu omdat mijnheer weer eens lekker ligt te blazen en zuchten en snurken en wat nog meer in zijn slaap. Stoot ik hem aan, gaat ie zwaar beledigd met zijn rug naar mij toe op de rand van ht bed liggen en weet daar de volgende dag niets meer vanaf. Eerdaags ga ik hem stiekem filmen.
Haha hier ook zo eentje... daardoor ga ik er 's nachts ook nog regelmatig uit. Precies zelfde reactie overigens! En niks meer weten de volgende dag!
@moppie janog steeds ziek maar nu weten ze waarvan het komt of de lever of de nieren.Volgende week heb ik de eerste afspraak bij de internist voor meer onderzoek. Vandaar dat ik ook niet meer vaak aanwezig ben hier
Flink balen mamabeer! Hoop dat je snel geholpen kunt worden en snel ook weer de oude bent!! Sterkte de komende tijd