ik werk altijd nachten. ik werk 4 nachten en dan ben ik 10 dagen vrij. mijn man is in de ochtend thuis en dan gaat ze in de middag naar het kdv en haal ik haar om 17.30 op.
dat is goed geregeld pff ik begin me langzaam te vervelen. hey we hebben toch al 20 pagina's nacht nieuw geschreven hier:d
Dat lijkt me nou een droombaan 4 nachten werken en 10 dagen vrij En goed geregeld dus qua opvang Wat voor werk doe je ?
na dat weet ik zelf eerlijk gezegd ook niet waarom ik niet slaap haha ik ben zowiezo altijd tot half 2 op voor mijn laatste wasmachine..maar ik ga jullie zowiezo dadelijk verlaten en mijn bedje in
Kan me best voorstellen dat het niet altijd even ideaal is slingding, maar het lijkt me opzich wel lekker.. En ik weet ook niet zo goed waarom ik wakker ben, ben een nachtmens denk ik ofzo
tja zo is ieder mens anders. Ik doe het nu 6 jaar en het is voor de opvoeding van Kailynn super, maar haar mama (ikke) wordt het wel steeds moelijker, om goed te slapen en om te schakelen. Voor ik een beetje mens ben zijn we vaak weer 3 dagen verder na de nachtdienst.
Ja dat kan ik me dus echt goed voorstellen, heb je nachtdiensten begin je in het ritme te komen heb je alweer vrij.
Hello girlz... Ben een half uurtje te vroe, maar ik heb nu pauze dus kan nu ff wat leuk nieuws brengen.. Vanavond is in de vestiging Amsterdam de Mega Million Jackpot gevallen, hij stond nu op 1,1 miljoen.. 2 weken geleden is hij in Scheveningen gevallen.. Dit zijn automaten die allemaal met elkaar verbonden zijn.. Om de zoveel tijd valt ie dan.. Er gaat dan in elke vestiging een keihard liedje door de zaal en er wordt confetti uit die machine gespoten.. Is altijd een leuk moment, jammer genoeg deze keer in Amsterdam, hier geen feest dus... Dacht deel het even met jullie, misschien is Ikdus de gelukkige.. Ik ga weer verder, nog 4 uurtjes dan ben ik klaar... Veel plezier vanacht!
Wow, je zal het maar winnen zeg! Ik weet wel wat ik er mee zou doen: - lap grond kopen en mn droomhuisje laten bouwen - als er dan (na huisje & de kansspelbelasting) nog geld over is koop ik een mooi huis voor mn ouders, of laat wat bouwen Zow, nog 5 minuutjes en dan gaan we de nacht weer in Ben zelf net een half uurtje thuis van het werk en mag morgen op mn vrije dag met de auto naar de apk. Werk ze nog Amigo!
ik zou meteen in Groningen gaan wonen als ik dat geld kreeg...en iedereen vraagt zich natuurlijk af wat moet ik nu in groningen? Ik vind het daar zo geweldig he...en een nieuwe auto
Groningen is een heerlijke stad! Heb er zelf 5 jaar gewoond tijdens mijn studie, en daarvoor 15 jaar in een dorpje in Oost Groningen. Ik ben alleen echt wel een plattelandsmens, zou nu (2,5 jaar al uit de steden weg) niet meer in een stad willen wonen.