vaak zit ik nog met me voet erin te proppen zodat er nog wat in past..ik weet super slecht voor de wasmaschine...bij onze nieuwe doe ik het ook niet meer
Ik prop ook alles erin hoor Maar eigenlijk zou ik de trommels nog moeten halveren geloof ik. Toch maar eens proberen om elke ochtend een wasje te draaien en op te hangen
Is beter van niet en ze heeft allemaal vlechtjes nu en die wilde ik even leuk vast zetten maar normaal probeerd mijn man het wel, Ga nu echt wat doen.....
wij hebben dag en nacht stroom ik was heel veel in de avond en nacht en in het weekend is er ook nachtstroom...dat scheelt echt een hoop
Hahaha mannen en meiden haar hè slingding Werkse !! Mamabeer, slaap lekker !! In ons appartement in Spanje hadden we ook stroom, maar al het warmewater ging op gas.
Sweet dreams mamabeer! Ik duik er ook zometeen in denk ik. Hier trouwens ook dag en nacht stroom, maar probeer al mn wasjes meestal in het weekend te draaien, en anders 'savonds aanzetten en 's ochtends ophangen en alvast de timer voor de volgende avond erop...
Zo ben net een uurtje thuis, ga nu ook lekker mijn bedje opzoeken.. Tot de volgende! Slaap lekker allemaal...
hier ook nog iemand wakker. maar ga zo toch echt mijn bed opzoeken. had er normaal inmiddels wel al in gelegen. maar mijn dochter wilde even met mama mee nachtbraken.
Joehoe! Het is al weer tijd hoor Maar ik ga nog even een warme douche nemen en dan snel naar bed. Over 5 uurtjes gaat de wekker al weer *oops* Truste meiden!
Slechte zaak moppie Ik meld me ook af voor deze nacht, ben ff een backup cd aan het maken van mn fotos.. En ga daarna een recovery DVD/CD maken en mn laptopje opnieuw installeren, word een beetje moe van mn laptop en zijn trage gedoe elke keer !