jawel...maar maar er is elke keer wel weer wat nieuws te lezen hier op het forum en ach mannetje zit toch nog te pokeren dus dan blijf ik altijd hangen tot mijn ogen echt dichtvallen....zit er niet ver meer vandaan hoor vandaag
sling weer in de nachtdienst....wat doe je dan voor werk dat je nachtdiensten draait en de luxe van achter de comp (internet) zitten heb?
truste blackey. mannetje is ook klaar dus wij duiken ook onder de dekens sling: werkse nog ff meis en alvast weltrusten voor over 8 uurtjes meis
ik werk in een verpleeghuis, het is mijn laatste nachtje. Moet eigenlijk mijn overdracht gaan doen maar zit even aan een bakkie soep
Hey Sling, weer aan het werk, fijn je laatste nachtje.. Enne smakelijk! Ikdus hoe is het met jou? Voelde je je gister niet lekker of wat las ik? Hoop dat het nu weer beter gaat!
Ik moet zo ook na bed, morgenvroeg kwart voor 10 wordt ik in de tandartsstoel verwacht, controle.. Bleh.. Daarna boodschappen, bij oma op visite, cadeau halen voor vriend die is zondag jarig, vlaai bestellen (echte limburgse mmmm), wassen, strijken, stofzuigen, dweilen en thuis nog wat opruimen en dan zit de vrije dag er weer op..
ik ben vandaag echt vies ziek geweest. Toen Lex uit school kwam kreeg ik ineens hele hoge koorts en werd ik misselijk...gelukkig waren de kinderen moe,die in bed gelegd en ze waren zo in diepe slaap en kon ik zelf ook even wat slapen..Roy kwam thuis van z'n werk en die kwam me uit bed halen omdat de kinderen iets hadden gedaan wat ik niet echt leuk zou vinden.... naar beneden ik doe de deur op en tot grote schrik....hebben ze me al het behang van de muren af getrokken!!!! Ik vroeg aan ze of dat mag? en allebei zeggen ze dood leuk:ja ja Roy was helemaal over de rooie. Dus meteen gaan kijken of iemand het meteen weer kon maken. We willen nu dus nergens meer behang we laten nu alles stukadoren. Ik een bedrijf opgebeld die best goedkoop is zit ie vol voor de rest van het jaar!! toen ik zei over hoeveel vierkante meter het ging(want ik laat meteen de hele bovenverdieping doen) Vond hij het wel mee vallen en komt ie binnekort kijken voor het ergens tussendoor te maken Die van mij zijn echt erg! ik heb eerst alle laden kastjes van de kamer moeten halen omdat ze als ze s'nachts waker werden de hele kas leeghaalde en dan vaak ook als ik het net die dag gestreken had. Toen de zitzakken en de stoeltjes eraf moeten halen omdat ze anders aan het koord van het rolluik kwamen..Daarna bijna al het speelgoed want anders gingen ze niet slapen. Soms kregen ze het klaar om van 8 tot half 1 lekker te gaan spelen. En mama en papa tig keer op en neer te lopen in de nacht. Het zijn echt boefjes en dan kunnen ze zo lekker onschuldig kijken gelukkig gaat deze fase ook weer over. Lex had dit ook met 2 jaar maar omdat Ryan er nu ook mee gaat beginnen en dat ze nu samen op 1 kamer slapen doet Lex ook gezellig mee. Daarna heeft Roy de kids verzorgt en gekookt en ik mocht in me bedje blijven liggen..En nu heb ik weer energie te veel