Nacht mensjes club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamabeer, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @amigo welterusten

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    @ Amigo, ja klopt eergister nacht was dat volgens mij.
    Gaat nu wel beter, ben gewoon ontzettend moe en brak van mn ritme. Ik ga er na het weekend ook aan werken om normale tijden te slapen. Half 6 is natuurlijk niets ..

Oei oei oei Mamabeer, brutale snotaapjes heb je dus haha.
    Aan de ene kant niet leuk, maar aan de andere kant stiekem wel een lachwekkend verhaal voor als ze ouder zijn.
    Hahaha succes met je brutale snotaapies

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    slapen jullie al?

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Yoehoe!! Het is weer nacht.. Welke nachtmensen zijn nog aanwezig??

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ikkuhh !!!! ( maar ga zo wel slapen, heel druk weekend voor de boeg, en weinig slaapie tijd :p )

Hoe was het bij de tandarts??

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hier nog wakker:D

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    èèn gaatje.. Jakk.. Maar goed ben er weer voor een half jaartje vanaf.. Wat ga je allemaal doen in het weekend dan?

8. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    hallo mamabeer, hoe was jou dag?

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    zwaar ik zit nog steeds met koorts Lex is bij oma slapen en Ryan en Quinn slapen gelukkig goed. Alleen was Ryan vandaag heel hard gevallen:( op z'n bovenlip staan de tand afdrukken:( Morgen komt me moeder hier thuis op ze alledrie op passen we gaan voor het eerst in een jaar tijd iets onder ons tweeën doen. We gaan naar new moon morgen:D Hoe is het met jou? wanneer mag je eigenlijk gaan testen?

10. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Hier ook nog wakker! Vol gemengde gevoelens: vandaag is onze zoon jarig! :D

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ow ik zie het al 7 dagen spannend!

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

wat leuk gefeliciteerd!
    De eerste verjaardagen vond ik altijd leuk maar de tweede minder...het ging me allemaal veels te snel:( Ze zijn zo snel groot en ik begon ineens te denken dat als 2 jaar zo snel gaan dan gaan die andere 10 jaar ook zo snel:( het baby is er dan echt af. Nu dat Lex naar school gaat ehb ik het er nog moeilijker mee. Ik moet hem nu echt aan iemand "afgeven"

13. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Snap ik helemaal hoor, ik vind nu dit eerste jaar al zo snel gegaan. En hij wordt inderdaad al zo groot. Kwam hem vanmiddag (ik leef momenteel nog op vrijdag voor mijn gevoel ;)) van het KDV halen stond meneer dus met 2 "vriendjes" bij de speelhoek. Ze liepen echt als grote jongens heen en weer druk met elkaar aan het "praten".
    Ik moest zo lachen maar tegelijk vroeg ik mij af waar dat kleine baby'tje van een paar maanden geleden zo snel is gebleven?

En dat "afgeef" gevoel lijkt mij zo moeilijk. Ik zou het al moeilijk vinden als hij strx alleen buiten speelt ofzo hihi.
    Duik nu toch maar het bed in, morgen drukke dag!
    Weltrusten

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ooh één gaatje valt mee toch amigo :D ( ik heb er 0 :p )

Mamabeer, beterschap hoor !!! En veel plezier met je mannetje morgen :D

MvLiam, van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je zoontje !!!

Ik moet morgen "vroeg" op ( 8 uur pas, maar als je alleen maar rond half 6 slaapt hè haha ) En dan werken in het altijd gezellige ArenA, want sinterklaas komt daar en Ajax, dus joepie allemaal kindjes en stomme sinterklaas.

Daarna snel cadeautje zoeken voor mn beste vriendin dr ouders, want die zijn jarig ( geweest ). Dan meteen naar huis en mn mooie ArenA pak uit doen, omkleden en naar die verjaardag gaan. En dat word zeker weten heeeeel laat !
    En dan mag ik zondag om 9 uur opstaan. En heb ik gezellig een ontruimingsoefening in de ArenA en Ajax moet spelen.. En misschien bevalt mn tante ook nog eens van dr dochtertje, moet ik daar ook nog naar toe racen, maar we gaan dr van uit dat het kind niet komt. Anders word ik boos haha.

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Slaaplekker mvLiam en een hele fijne dag toegewenst.

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik ga zo ook richting me bedje toe ik heb het de hele tijd koud en dan weer warm! Maar het stomme is ik heb niet constant koorts dan is het er en dan is het weer weg:( mijn lichaam is raar

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Je lichaam raakt in de stress voor 1 dec:p je grootte knul al helemaal vast naar school aahww..

Hoop dat je gauw beter bent mamabeer, en doe maar zoveel mogelijk rustig aan !

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    haha ja dat zou kunnen.mijn man zei ookal dat ik daarom s'nachts zo vaak wakker ben en niet kan slapen hij denkt ook dat het daar aan ligt.
    Ja dadelijk lekker slapen eerst ff alles lezen en dan onder de wol.

je hebt morgen ook een drukke dag....gezellig met de "kinderlokker";)

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Aahw arme mamabeer haha..

Ja joepie, ik wil eigenlijk werken, heb een hekel aan zoveel kinderen in één keer die alleen maar kunnen schreeuwen en sinterklaas vind ik een nog stommere feest iets. Maar goed centjes komen niet zomaar op mn bank te staan helaas.
    Ik heb me er zelf voor aangemeld om te werken dus ik moet niet zo zeiken..

Ik ga ook naar bed toe..

Slaap lekker lieve meiden.

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ik weet wat je bedoelt toen ik Lex ging aanmelden toen voor school! Ik werd helemaal gek ik was zo'n drukte helemaal niet gewend het was net alsof die kinderen met 1000 tegenlijk op je af komen gerennen haha

Deel Deze Pagina