hihih slingding tot over iets meer dan een week Ik ga nu ook lekker slapen. Sinterklaas feest was mij trouwens erg mee gevallen. Vond het wel leuk (ondanks ik weinig van de show heb mee gekregen ) maar de kindjes waren leuk en lief. En geen raar geschreeuw op mn oren ( alleen de beveiligers die vooraan stonden hadden last van een paar 100 kindjes die het "veld" oprende om het boek van sinterklaas te zoeken haha. Weltruste meiden
ow toch nog haha ik dacht al dat ik de enigste was ik was een email naar de gemeente aan het sturen! Ik zit er helemaal doorheen en ga kijken of hun wat voor ons kunnen betekenen
nee je hebt niks gemist als je het wilt weten da stuur ik je wel een pb ik wil niet me hele persoonlijke leven op internet gooien
Zouden jullie eens even willen kijken voor mij?? Zit een paar dagen voor NOD en vandaag verscheen er toch echt een tweede streep.. Wel heel licht maar hij is er! Helaas is de foto wat donker, hoop dat jullie het kunnen zien.. Bekijk bijlage 31106
Ik zie volgens mij wel wat Amigo, maar de foto is zo donker jammer genoeg !! Morgen ( als in woensdag ) maar weer even een testje wagen ? Ik duim voor je !!
Ja tis jammer dat de foto zo donker is, krijg hem niet duidelijker.. Hoop dat ie woensdag beter is.. Hoe was je weekendje hard werken?
Jaa ging goed, ben alleen niet zo lekker op dit moment.. Heb ook erg veel geslapen ! Jij nog lekker gewerkt?
Tja lekker, het was erg rustig, dus de tijd ging niet echt snel om.. Heb sinds een paar dagen vriendlief ziek in bed liggen, dus heb erg slecht geslapen de afgelopen dagen.. Waar heb jij dan precies last van? Beterschap in ieder geval..