Oooh heerlijk zoals je Ryan beschrijft, wat een kind haha. Dat word zeker nog wat dan !! Ik heb precies zo een neefje Slaap lekker meid !
jeeej alleen vandaag niet zo laat als gisteren ik moet morgen heel vroeg op naar het CB en wat boodschapjes doen en dan bij schoonmoe eten
T werd voor mij vanochtend half 7 hahaha.. Ik ga ook niet zolaat naar bed, ik begin een zombie te lijken haha.
pff dat is laat! ik was ook om 6 uur pas in bed Quinn had toch nog wat honger en om 10 was ik weer op en zo fit als een hondje gelukkig krijgt Ryan morgen geen spuitjes omdat ze daar nu wachten mee i.v.m de mex-spuit die hij binnekort krijgt
Hoi moppie ook een nachtbraker mamabeer hoe krijg je dat voor elkaar om weer zo fit te zijn jeetje. Wat moet er dan gedaan worden bij t CB voor Ryan, als hij toch geen prikkies krijgt? Ben echt een leek wat dat betreft hoor haha.
gewoon er wordt naar zijn groei gekeken en hoe hij dingen doet enzo is tot 4 jaar het consultatieburo daarna krijgen ze dat op school. Lex heeft vorige week eigenlijk de laatste gehad maar moet nog 1 keer terug voor zijn spuitje...en hij denkt dat spuitjes leuk zijn...hij roept al een hele tijd: spuitjes zijn leuk wanneer krijg ik er een mama? ben benieuwd of hij dan gaat huilen
Ooow oke ik dacht doen ze tot een jaar of anderhalf regelmatig en daarna alleen wegen en kijken wanneer ze weer een prikje kregen. Hhahaha gekke Lex, ik vond het ook wel superstoer hoor prikjes en een bloedafname. Tis toch zo cool dat je dan een pleister krijgt.
ja maar mijn kinderen mogen juist geen pleisters daar zijn ze allergisch voor.. Ze gaan het eerste jaar het vaakst...ik vind het alleen altijd storend dat ze nooit de afspraken kunnen maken zodat ik met ze alle drie tegelijk kan gaan... ik mis tweemeisjes? is ze nog online?
dat lijkt me inderdaad vervelend. Doet me denken aan die reclame van die zorg gedoe.. Oooh wat erg dat ze allergisch voor pleisters zijn, dat lijkt me echt een vervelende allergie, want die krengen heb je af en toe gewoon nodig :O Geen idee of tweemeisjes online is eigenlijk.
ze zijn voor veel dingen allergisch. Dat hebben ze van mij gekregen dat is het enigste wat ze van mijn kant hebben...tja en Quinn lijkt op de zus van me moeder en heeft mijn ogen de andere 2 lijken op papa
sorry was ffies afgeleid. zit snachts spelletjes te spelen om de tijd te doden... alles goed hier dames?
Hier ook alles goed en met jou moppie ?? Vervelend hoor die allergieën voor jullie alle vier. Hoii Amigo