pfff weet je waar ik me vandaag al zeker uren over kwaad kan maken dat mijn man niet nog een keer naar dezelfde film met me heen wil naar de bios! We zijn vorige week geweest maar ik vond de film zo leuk dat ik wel 10 keer kan gaan. Dus vandaag ff gevraagd of ie niet nog een keer wilde gaan...maar nee... hij zei niet nog een keer dan zoek je maar een andere gek..pfff mannen...Ik weet het zelf ook wel het is zo idioot om hem nog eens te gaan kijken maar wil gewoon nog eens zien! potverdorie nog! ik ben een te erge film fanaat haha sommige films kan ik wel 2 keer per maand kijken
downloaden! wij hebben laatst 2012 gezien. vond hem niet echt super, maar als ik een echt toffe film in de bios heb gezien zal ik m zeker ook downloaden om nog een keer te kijken! welke film is het mamabeer?
Hahah ben oud he Mamabeer Ik "jok" altijd op dat soort profielen sites hoor. Vooral ivm met werk, ze kunnen je zo makkelijk zoeken. En straks och dat kind dat sport niet helemaal, die nemen we niet aan ! Stoute Roy, dat word een aan de oor trek avond.Tsss, mannen horen ons vrouwen te gehoorzamen !
@ ikdus ja deden mannen dat maar! @amigo het is voor het eerst dat je foto's bekijk maar wat heb jij een platte buik! echt mooi...ik heb alleen maar foto's waar mijn buik out off the picture is...die is helemaal naar de klo**
lol, wacht maar tot we straks verhuisd zijn tis friesland he @mamabeer: wat een schatten van kids!!!!!!! maarre, ik bekend? heb een algemeen gezicht denk ik
Enne dames, het buikje is echt niet alles hoor, heb het altijd koud, heb amper een gram vet om mijn lijf.. Het ergste is dat ik er niets voor doe.. Sport sinds 3 jaar niet meer..Weeg sinds 5 jaar standaard 50 kilo, eet en drink wat ik wil, er komt maar niets bij.. Maar zo`n buikje kan nadelig zijn als je zwanger bent schijnbaar.. Heb gelezen dat de maatjes 32/34 pas in een later stadium een zichtbare buik krijgen..
ik download normaal ook alles maar deze is alleen nog in cam versie te downloaden...New moon van twilight
ik had ook maatje 34/36 en ik was al snel dik...alleen het nadeel ervan als je weer super dun bent dat de huid nooit heeft kunnen rekken waardoor je dus meer kans het op straie...ik zit helemaal onder! bij de eerste is mijn buik compleet uit mekaar gescheurd..