jeej 2 dagen overtijd! dus misschien kunnen we dadelijk gaan discussiëren over jou lijntjes? ik hoop het dat je snel een posi test hebt! Van clomid heb ik zelf helaas geen ervaring mee ik weet niet of dan de cylus langer is maar een vriendin van mij was meteen de eerste maand na clomid zwanger
Nee nog niet getest. Ja vorige week lag ik op de spoedeisende hulp omdat ik mega buikpijn rechts had (verdacht van blindedarmontsteking), maar dat was het niet. Toen hebben ze ook getest en was negatief. Maar ja, vlgns mn templijstje (voor wat t waard is) had ik mn ei op zaterdag, 5 dagen ervoor dus.......dan hoeven ze geen hsg te zien natuurlijk.... Ik denk niet dat t bingo is, k voel namelijk nix. Mn temp daalde 2 dgn geleden van 37.0 naar 36,9 en toen gister naar 36,7....vanochtend (25-11) was ie weer ineens 37,0......... Ben benieuwd wat ie komende ochtend is. Ik voel iig weinig bijzonders, ook geen ongikrampen btw. xxxxxxxxxxxxxx
Eisprong heb ik gevonden met ovu testen dus daar ben ik vrij zeker van dat mijn ei rond de helft van mijn cyclus is geweest..
Spannend dan dus Ammigo!!! Maar als je al een lichte streep hebt gehad, wat twijfel je dan nog??? xxxxxxxxx
en je banner is weer wat veranderd amigo...nu is ie nog 2 dagen voor nod nog 3 dagen wachten voordat er staat ik ben 1 dag overtijd. Wanneer was precies je laatste menstruatie datum?
Van tempen heb ik weinig verstand, dus daar kan ik je niet bij helpen.. Jeetje zeg wat rot van je bezoek aan de SH, gelukkig dat het dat niet was, wat dan wel, vraag ik me heel nieuwsgierig af .. Ik voel ook niet echt iets bijzonders, beetje opgeblazen gevoel in de buik en ben met vlagen wat misselijk.. Ow ja heb vanmiddag wel hoofdpijn gehad, 1 x raden waar dat door kwam.. Turen na mijn testen, heb het echt ff naast me neer moeten leggen en ben een uurtje op de bank in slaap gevallen.. Ben helemaal geladen.. haha Ik duim voor je!!
Ooh amigo dan heb ik niets gezegd over 't ei haha Maar brabantse welke cyclus dag zit je nu ? En heb je zo een korte Lf dan, zaterdags ei gehad ( neem aan 14 nov ) en nu al 2 dagen overtijd
Haha, kan me voorstellen dat je daar hoofdpijnvan krijgt meis. Je hebt ook wel de symptomen en dan die strepen, kan haast niet missen? Ik weet niet wat ik had, zou bijna hopen dat t n innesteling was, maar kan me niet voorstellen. Ik denk morgen temp weer lager en vrijdag de ongi...pfff...kan wel janken, maar zo werkt t blijkbaar. Ik hoop dat je t van de daken schreeuwt als je t wel 1000% zeker weet Amigo1985!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
je hebt een aparte agenda? schattig! weet je wat pas erg is? ik heb alles bewaard van testen zelfs de ovutesten. En het zijn er best veel(alleen die positief waren dan he)
Komt ie dan.. 30 okt begin eerste dag ongi CD 10 geklust CD 10 en 11 vruchtbaar slijm CD 12 geklust CD 16 knaller van een ovu test, tevens geklust CD 17 nega ovu test, pijn aan boobs CD 18 pijn aan boobs en buik voelt raar aan CG 19 kotsmisselijk smiddags, tevens papperig slijmverlies CD 20 Dik, wit papperig slijmverlies CD 21 Hevige buikpijn, darmen van slag? Waterig verlies CD 20 Nega zw test CD 25 licht posi zw test sensitest 14.00, nega zw test kv 01.00 CD 27 licht posi zw test sensitest 15.00 (vandaag) Zo, even kort samengevat hahahaha
Ja agenda ligt in nachtkastje, elke dag voor slapen gaan schrijf ik de dingen op die me die dag zijn opgevallen.. Het meest opvallende van deze maand is dat tijdens de innesteling geen bloed ben verloren, dat was vorige maand wel..
Ow jee, wat erg!! Arm mannetje.. Jeetje zeg wat een gedoe na zo`n rotspuit.. Sterkte en geef hem maar een knuffie van mij..
Heb vanmiddag ook een cb test gedaan met indicator en daar kwam niet zwanger te staan, vandaar mijn twijfels..
Eigenlijk heb je ook wel een beetje vroeg getest he Amigo, 9/10 dagen na ei Doet even een dansje omdat Amigo over paar dagen een knallende test showed aan ons. Mamabeer, beterschap voor Lex. En een knuffel
hij heeft nu 42,6 koorts en hij komt niet goed uit z'n woorden. Dan slaapt ie ff en dan schrikt ie weer wakker. Ik durf eigenlijk niet te gaan slapen..ik vind het zo zielig