Nacht mensjes club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamabeer, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    amigo hoe lang is je cyclus normaal?

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Schat, ik zou manlief maar even wakker maken en na de hap gaan, 42,6 is niet goed hoor !

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Mamabeer nightcare bellen!!

Dit is veels te hoog hoor!!!

Bellen en wel nu!!!

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    tja dat had ie van de vorige vaccinatie ook en toen mocht ik niet komen van de nightcare en toen had ie 43 graden koorts! ik mocht pas komen als ie niet meer goed deed reageren :x

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hij slaapt nu weer..maar denk niet voor lang

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Serieus???? Wat een malloten daar, sorry hoor maar dat begrijp ik echt niet.. Ik heb echt begrepen dat als je koorst hoger is dan 41 je dan direct moet bellen.. Zeker met een klein mannetje.. Jeetje was erg, heb het echt met hem te doen zeg!! Sterkte

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hij reageert toch ook niet zo goed.
    Gewoon bellen, des noods overdrijf je de zaak voor zover dat kan. Kan me niet schelen, bellen jij ! Misschien had je toen een chagerijnige pruim aan de phone.

Kan me niet voorstellen dat je zo een kindje met zulk hoogkoorts kan weigeren.

8. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ben snel ff rond aan het googlen of ik er iets over vind..

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hai nachtmensjes. Ik kwam even melden dat ik de spin gister niet heb geplet, en hij nou foetsie is brrrr...

@mamabeer: bellen! die koorts is veel te hoog!

verder: truste all... ik moet om half8 weer op t werk zitten morgen ochtend, uhhhmmm... straks...

10. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Wat zijn de bijwerkingen van de vaccinatie?
    De eerste dag na de prik kan uw kind wat pijn, roodheid of een kleine zwelling hebben
    op de plaats van de prik. Dit gaat vanzelf over. Sommige kinderen kunnen zich na de
    prik een aantal dagen wat minder lekker voelen. Maar van de prik kan uw kind géén
    griep krijgen, het ziekmakende virus zelf zit er niet in. Heeft uw kind klachten en denkt u
    dat ze te maken hebben met de prik? Neem dan contact op met uw huisarts.

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nou dan zal ik je eens een heel mooi verhaal vertellen

Lex was toen ook een keer ziek en die viel iedere keer flauw ik de huisarts gebeld zegt die miep aan de telefoon..tja we hebben het eigenlijk druk en echt geen plaats!hij kan morgen wel komen..Pardon?? morgen? na 5 minuten stond ik daar aan de deur. stelletje gekken.

is hetzelfde met me hart geweest...toen ben ik tig keer in de nacht ook bij de nightcare geweest en allerlei artsen had ik al gezien...en toen zeiden ze: het zit tussen uw oren u heeft niks aan uw hart! een half jaar erna lag ik er weer in met een hartslag van 280! en toen bleek dat ik wel wat aan me hart had! een lekkende hartklep en hartritmestoornissen plus nog eens erbij dat soms in 1 kamer het bloed de verkeerde kant oploopt...maar verder heb ik helemaal niks...zit gewoon tussen de oren..mafketels. Over 4 maanden word ik waarschijndelijk geopereerd ligt eraan of ik nog last heb gehad en na de fietstesten hoe het gaat.

Ik heb nu geen last meer gehad eerlijk gezegd maar er moet mij b.v niemand laten schrikken want dan gaat mijn hart helemaal over de toeren en kom ik daar niet meer uit en moet ik naar het ziekenhuis voor de medicijnen en ik kan ook niet rennen en een spannende film kijken..actie gaat wel maar b.v een horror is afgelopen die kan ik niet meer kijken want zodra ik schrik gaat ie weer naar de 300 toe

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    dus hij kan er geen koorts van krijgen...dus hij kan ook de mexx-griep al hebben?

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Is uw kind jonger dan 2 jaar? En heeft het last van:
    koorts (38° C of hoger)
    en
    luchtwegklachten, zoals hoesten
    Bel dan met uw huisarts. De huisarts kan bepalen of verder onderzoek nodig is. Ga niet met uw kind naar het spreekuur van de huisarts. Uw kind kan anders mensen in de wachtkamer besmetten.

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Oei, hoe moet dat dan straks als je kleine kan lopen....die kunnen je ook aardig de schrik om t hart jagen met hun gevaarlijke capriolen...

15. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hoe gaat het nu dan?

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    daar ben ik een held in in overdrijven. omdat we vaak niet serieus genomen werden bij Ryan niet. Daar waren we toen nog op het nippertje in het ziekenhuis want die was totaal uitgedroogd omdat ze ons eerst niet wilde helpen en zeiden dat het wel over ging en dat ie gewoon verdikkingsmiddel moest hebben in de fles...gelukkig hadden we hem dat niet gegeven anders had ie het helemaal niet overleefd! Toen we dus met hem aan kwamen werd ie meteen met de ambulance naar maastricht gebracht! En met Quinn hetzelde...het is gewoon een huilbaby...dat was ie dus niet hij had oom weer van alles.

En ik denk dat de nichtcare nu wel een nummer melder heeft haha ow dat is zij weer;)

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hij wordt 4 1 december

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hij slaapt nog steeds ik wilde eigenlijk nog eens tempen om het zeker te weten maar ik laat hem nu liever liggen

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Kan me niet schelen gewoon bellen. En anders gewoon naar binnen gaan, ze pleuren maar lekker allemaal op.

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hij slaapt nu lekker zodra hij wakker word temp ik nog een keer en als ie dan weer zo hoog is bel ik direct

Deel Deze Pagina