Nacht mensjes club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamabeer, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ja ik heb geluk! ik was na de zwangerschap alles kwijt vanwege de hormonen. maar ja die zal ik dadelijk wel weer terug krijgen als ik ga spuiten...ach ja als dat alles is dat heb ik wel over voor Koosje...

Je moest me eens zien toen ik het nog had ik zat onder de vlekken! ik vind de bevallings foto's ook niet zo geweldig! ik zie er super slecht uit met al die vlekken! en dan heeft mijn man ook nog eens de foto's ingezoomt!!!

2. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Gesnapt :)

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

hey... ik ben vaak snachts wakker. kan niet goed meer slapen sinds ik een paar jaar geleden een ongeluk heb gehad.

testen doe ik nog niet aan, ben nog aan de pil helaas... net ook ff een topicje geopend over wanneer zwanger worden na nemen van de griepprik...

kan ik nog langer wachten met stoppen, bah....

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Dacht je ff stiekem mee te lezen! :D nu moet je ook blijven :D

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dat is wel fijn voor jou dat je er nu overheen bent dan.
    Hoop dat je mannetjes er ook overheen groeien, die krijgen niet zulke zw hormonen :p..

Hoop trouwens niet dat je van het spuiten weer je allergietjes terug krijgt. Maar goed zoals je het zelf zegt je hebt het over voor Koosje.
    Ik heb het ook over om weer een pukkel kop te worden als ik Dees maar kan helpen.

Amigo, jaja gesnapt, zie je bijna in elk topic online staan waar ik lees :p we delen dezelfde interresses haha

6. steenbokje

hoi :D

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ben ondertussen met me mannetje na Wat vindt Nederland aan het kijken op rtl 4.. Is altijd wel lachen.. Tenminste nog IETS op tv om half 2.. Is nu afgelopen..

Maarree 7 uur na bed?? Hoelaat ben je er dan weer uit? Ik heb altijd wel minimaal 6 uurtjes slaap nodig..

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    moppie na 8 weken mag je toch weer na de griep prik? jammer joh want 8 weken is lang als je zo naar een wonder verlangt

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Moppie, ik heb in een ander topic gelezen dat ze in Belgie maar één Mexicaanse griepprik krijgen en gewoon meteen zwanger mogen raken.

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Ik lag al wel in bed ( nu ook met mn flaptop )

Maar ik was half 12 wakker en tussendoor ook nog.

11. steenbokje

hmz, hier op t forum las ik allemaal verschillende dingen, soms tot 3 maanden na de laatste prik ofzo. dan zit ik dus nog tot in maart aan de pil en daar heb ik echt geen zin meer in.

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik had eerst ook zeker 10 uur slaap nodig ik ga zowiezo iedere dag om half 2 naar bed want dan is de wasmachine afgelopen...ik heb dr tussen de 6 en 7 per dag(soms iets minder) en vaak sta ik rond 6 uur weer op. Ik ben pas echt een nachtmens geworden nadat Ryan als baby in het ziekenhuis heeft gelegen ik was toen bijna een hele maand wakker zonder slaap...hoe ik het toen heb volgehouden weet ik nog steeds niet...het menselijk lichaam is een groot geheim.

Tja en toen met Quinn ziekenhuis in en uit begon het nachtleven opnieuw

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

is het echt zo slecht dan? vandaag was de kleine van een vriendin hier en die was 7 maanden en die heeft de griepspuit gehad van de week en ze reageerde er goed op geen problemen van gehad...kan het dan echt zo schade als je zwanger word?

14. steenbokje

pffft wat lastig mamabeer!

15. steenbokje

volgens mij had het meer te maken met het ongeboren kindje, en de ontwikkeling daarvan. in de eerste 12 weken mag je geen prik dacht ik, en een aantal weken na de prik is het beter om nog neit zwanger te worden omdat ze niet weten wat voor invloed het vaccin op de ontwikkeling van het ongeboren kindje heeft.

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Haha is dat zo?? Ik lees meestal meer dan dat ik post.. Maar goed nu MOET ik wel haha..

Heb net een bericht op teletekst gelezen over een straatje achter ons huis.. Is afgelopen nacht een bejaarde bedreigt met een mes.. Zal even het bericht van internet kopieren..

Inbrekers hebben in de nacht van zaterdag op zondag een bejaarde man uit PIEP in zijn eigen huis met een mes bedreigd. De 81-jarige man hoorde lawaai in zijn woning aan de PIEPstraat. Toen hij kijken, liep hij tegen de inbrekers aan.
    Eén van hen trok een mes en eiste de portemonnee van het slachtoffer. Ook namen ze een televisie mee. De bejaarde bewoner bleef ongedeerd.

Ben al bang aangelegd wat inbrekers betreft, en dit jaagt me me de stuipen op het lijf.. Denk wel eens, wat moet het eng zijn als je snachts wakker wordt en er staat ene op je slaapkamer.. bah krijg ik echt de kriebels van...

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @ikdus ik heb slecht ontvangst met mijn laptop!!!! als ik boven ga zitten heb ik geen enkel ontvangst volgens mij...ik ga het straks eens testen...dat zou natuurlijk super handig zijn in bed met de laptop haha... Gelukkig slaapt het mannetje op de bank:D dus vanavond kan ik rustig slapen :D

18. steenbokje

uhm, dan zal ik je even een post van mij opzoeken van vorige week.... ff zoeken hoor...

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja daarom hebben wij een knuppel achter de deur staan :D wij hebben al eens inbrekers gehad als ze binnen komen en ik hoor ze hebben ze een probleem

Deel Deze Pagina