Nacht mensjes club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamabeer, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    lief van je dat je het vroeg:)

*knuffel*

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wie o wie is er dadelijk nog wakker?

3. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    #603 Luannie, 26 nov 2009
    Laatst bewerkt: 26 nov 2009
    ikke nog wel:) vriendje is serie aan het kijken :s

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ben je ook echt een nachtmens of soms maar? Ik heb echt een groot slaap probleem en ik heb sinds dat de kinderen geboren zijn genoeg aan 6 uur slaap

5. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Nee ik ben echt een nachtmens! Maar slapen kan ik als de beste, alleen het naar bed toe gaan heb ik moeite mee haha!

edit: 6 uur!!! zoo dan kan je mij opvegen... Ben jij dan wel uitgerust?
    Ik moet ook altijd een wekker zetten ongeacht hoe vroeg ik naar bed ga want dan slaap ik gerust tot ergens in de middag..

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    het is hier ook zo leuk:) ow je hebt je eisprong vandaag!!! hoor je niet in bed te liggen dan:D

7. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    hahahaha!!! Nou het is een twijfelachtige eisprong... ik weet niet precies hoe en wanneer..

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ow zie net dat het ronde 1 is succes! Misschien naderhand ovutesten halen is echt handig...alleen ik gebruikte ze voor te kijken wanneer me man pauze had hahaha

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hier ook nog 1 die wakker is..

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hai!:)

en moppie ook weer van de partij!

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mamabeer, hoe doe jij dat toch, met 3 kinderen?
    Hoe laat sta jij 's ochtends op?

Kenji krijgt om 7.00 zijn eerste fles, en morgen kan ik nog terug naar bed. Maar dat is de laatste dag, want volgende week mag ik weer aan het werk. :(

12. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    hahaha!
    Nou ik ben in maart gestopt met de pil en daarna wel redelijk normaal ongesteld geworden... ongeveer elke keer om de 30 dagen.. soms 29 en soms 31.
    Alleen de laatste 2 maanden.. eerst 25 en daarna 34! dat vond ik een groot verschil... Gelukkig laatste dagen wel geklust :) wie weet!
    Mijn moeder zegt altijd jullie *(achternaam)* worden zwanger van de wind haha! Doordat de broers en zussen van mijn vader allemaal 'tienermoeders en vaders' waren... Op mijn vader na..
    Maar goed dan moet het met de partner natuurlijk ook allemaal oke zijn!

Maar jij hebt al kindjes dus! Oh ik zie het al staan! 3 :)
    Leuk! Houden jullie het hierbij ?(irritante vraag, I know, tenminste dat las ik hier op zp haha)

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    6 uur ik heb al sinds ik 16 ben last van slaap,wakker blijven of hoe je het ook noemt..ik kan soms 2 weken aan een stuk wakker blijven zonder dat ik slaap ik snap hetzelf ook niet:( het langste wat ik heb gehaald is 20 dagen toen was ik 16. Ben er ookal voor naar de dokter geweest maar niks te vinden...

14. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Oh mamabeer dat lijkt me echt een nachtmerrie (leuke woordspeling ;))
    maar je bent wel helemaal uitgerust als je wakker wordt?

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja echt compleet uitgerust energie voor 2. ik ga meteen om half 7 poetsen na de fles van Quinn..de was doen zelf even douchen en dan komen de andere 2 of soms zijn ze tegelijkertijd wakker dan gaat na het eten alles in bad dan weer een flesje voor Quinn dan met ze spelen. Dan mogen ze een uurtje tv kijken en ga ik op zw pagina. Dan weer even eten of een fruitje dan spelen(kleien bakken of tekenen) en degene die moe is mag even gaan slapen. En tussen de bedrijven door post ik hierop. Eerst ging ik nog vaak naar buiten met de andere 2 nu gaat het helaas niet meer zo gemakkelijk:( Quinn huilt heel erg in de kinderwagen dat ik het gewoon zielig vind en maar wacht tot ie iets ouder is en er ook plezier in heeft. Als me man dan thuis komt om half 5 dan doen we eigenlijk alles samen en om 7 uur gaan ze naar bed en dan ga ik achter de pc als er niet veel op tv is ...Ja en dan nog de was ertussen door de laatste wasmachine draai ik om half 2 ik zal best wat vergeten zijn erin te zetten(anders word het verhaal wat te lang als ik alles ga neerzetten) maar zo ongeveer ziet me dag eruit. mijn man is ook vaak helemaal niet thuis omdat ie overver wel eens werkt en dan ben ik helemaal nooit online of vrij weinig. Als me man in het weekend vrij is gaan we overal heen met de kids. Soms ook wel eens in de avond naar vrienden maar sinds de geboorte van Quinn is het er niet meer vaak van gekomen omdat hij zo huilt:( zo zielig

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Pff Mamabeer, ik word al moe als ik je verhaal lees! :$
    Maar wat raar dat ze niet kunnen vinden waar het aan ligt.
    Ze hebben zeker wel al onderzocht of je wel melatonine (of zoiets) aanmaakt?
    Dat was namelijk het probleem bij ons buurmeisje van nu 11...

Maar ik ga nu een laatste sigaretje roken en dan naar bed..
    Slaap lekker en tot morgen!

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee alleen bloed geprikt wat is dat dan voor iets?

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik moet mezelf ook altijd dwingen om te slapen want ik ben helemaal niet moe..zelfs nu..ik kan zo de marathon gaan rennen...Mijn man is me soms ook raar aan het bekijken hoe ik door de woning vlieg om te poetsen enzo hijnoemt me multifunctionol mama:D soms ben ik aan het bellen en strijken en ook nog eens gek aan het doen met de kinderen. Of ik ben aan het koken en plaats hier tussen door een berichtje en ik ga weer verder haha hoezo verslaafd aan het forum

19. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Jeetje mamabeer!! Inderdaad wat een energie!!

Ik heb juist het omgekeerde. Ik kan makkelijk op een dag 12 uur slapen en dan ook echt gemakkelijk. Na mijn werk val ik dan ook geregeld in slaap, mijn man maakt me na een uurtje weer wakker. maar het zou geen probleem zijn om dan gelijk naar bed te gaan en pas de volgende ochtend wakker te worden...
    Van geluiden word ik ook echt niet wakker, je kan een compleet orkest laten spelen naast me bed maar ik word niet wakker...
    Ik heb weleens gedacht dat het komt omdat ik laat naar bed ga maar goed.. ik had het als klein kindje al...
    Ik ben gewoon een lekkere slaper haha!!!

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb ook vaak tijd te kort voor een boek te lezen..maar ik heb nu een gode oplossing gevonden. 's avonds lees ik gewoon de kinderen er uit voor. Ze vinden het o zo spannend en het is nog engels ook haha op dit moment lees ik voor de 2 de keer twilight:) mss leren ze nog engels erdoor

Deel Deze Pagina