Haha ja hoop dat het snel wat leuker gaat worden, deze onzekerheid is ook niet leuk.. Wel, niet, wel, niet.. Heb vandaag geen buikpijn meer gehad.. Voel me wel een beetje raar, maar dat kan ook inbeelding zijn..haha
maar ik ga even een sigaret roken en dan ga ik slapen. ik moet dadenlijk er alweer uit haha en ik ben alweer niet moe grrrr! Gelukkig heeft Quinn nog de fles gehad van de nacht die hij normaal niet meer heeft dus hopelijk slaapt ie tot 10 uur. Zodra Lex naar school gaat kan ik zowiezo niet meer in de nacht komen dan moet ik slapen of ik nu moe ben of niet
Das het stofje dat je moe maakt zeg maar. Als je dat niet aanmaakt, word je dus ook niet moe wat ik begrepen heb van mijn buurvrouw. Mijn buurmeisje heeft er nu medicijnen voor.
Hebben jullie me een beetje gemist gister ?? Ik werd spontaan gebeld gister avond of ik even mee ging naar de wietboot met de vriend van mn beste vriendin. Vonden ze wel gezellig en vooral als mn mama ook mee kwam ( ze is sinds vorige week zaterdag helemaal fan van mijn moeder )
Nog getest vandaag Amigo, of ben je ongesteld geworden ?? Mamabeer, ik vind het niet cool dat als Lex straks naar school gaat jij ons gaat verlaten. Tis wel jou clubje hoor, kan toch niet !!!!
de wietboot?? samen met je moeder? rook je dat samen met je moeder dan? Ja kan dr niks aan doen mijn kindertjes gaan voor zwangerschapspagina haha Niet dat ik veel slaap nodig heb maar ik ben zo bang dat hijniet op tijd komt
Nee ik rook absoluut geen wiet, ik rook helemaal niets.. Mn moeder rookt wel een jointje, maar de vriend van mn beste vriendin die rookt ook zo nu en dan een jointje. Dus vandaar dat mn beste vriendin en haar vriend vroegen of mn moeder ook mee kwam, vonden ze wel zo gezellig. Maar gelukkig ging ze niet mee haha. Je hebt gelijk hoor, kindjes gaan voor zwpagina, maar toch beetje jammer. Dan maar beetje overdag babbelen hierzo ?
Amigoo nee je kan ons niet zolang laten wachten.. Ik ben er pas zondagavond weer Tenzij ik mn laptop haal zodra mn oppaskindjes in bed liggen. Morgen ochtend dan maar?
overdag ben ik niet al te vaak actief want dan is het huishouden enzo aan de beurt. Denk wel dat als Lex naar school gaat dat ik meer overdag erop zit...maar dan ben jij er weer niet
trouwens ik ben vandaag helemaal blij! mijn schoonzusje en mijn broer krijgen een baby en ik word peettante!!!!
Jawel ben dr overdag wel hoor, maar minder actief Zolang ik je maar niet helemaal hoef te zoeken hoe het met jou gaat en met je kids etc. Maar ach binnekort heb je natuurlijk ook nog eens een eigen topic voor ECD, daar kan ik je ook volgen natuurlijk
ja ik had een mail gekregen erover ben benieuwd waar ik het mag gaan plaasten...2 december komt Koosje ook hier heen.