Ik moet morgenochtend om 10 uur werken.. Ik heb ook geen testen meer in huis, heb ze vandaag bij sensitest besteld, dus die vallen morgenmiddag pas in de bus..
toch maar weer via sensitest besteld? ik zou beter andere pakken ik zou die echt niet meer vertrouwen
Wat leuk Mamabeer, valt het ziekenhuis afspraak wel te combineren met Lex halen van school ? Want je man en de twee andere kids gingen ook mee na het gesprek toch ? Leuk dat Koosje ook bij jullie komt daarna Hoever wonen jullie van elkaar reizen (wat een vragen he ahaha ) Amigo, nou dan pak ik mn laptop wel zodra mn lieve oppaskindjes slapen. Heb toch nooit wat beters te doen dan tv kijken. Spannend hoor, hoop op een knaltest en anders geen sensitest meer halen hoor !
Ja, ik heb er toch nog vertrouwen in.. Hoewel mijn vertrouwen in het raak zijn van deze maand steeds dieper zakt.. Heb er geen goed gevoel meer over, hoop dan ook dat de ongi snel doorbreekt.. Dan kunnen we weer verder..
moet mijn man ook mee dan? die kan nooit vrij krijgen vandaar...alles word zo gedaan dat alles in de schooltijd van Lex gebeurd.Het ziekenhuis is maar 15 min rijden met file 30 minuten..Alleen de andere 2 gaan mee naar het gesprek. wij wonen 2,5 uur rijden van mekaar af met pauze erbij gerekend ik heb er juist heel veel vertrouwen in Amigo...ik vind het gewoon raar dat er toch wat te zien is op 2 testen lijkt mij niet kunnen. En die van morgen moet wel donkerder zijn!
Meiden verrassing!!! Ben ff gaan snuffelen in mijn nachtkastje en heb er toch nog 1 gevonden haha.. Dacht echt dat ze op waren.. Heb er net eentje gedaan, moeten even wachten..
Ooow oke k dacht dat manlief ook mee ging mamabeer. Volgens mij hoeft die niet eens mee hoor Amigo, spannunnddd We maken je een test junkie haha
en ik ben een aansporen-tot-test-doen-junkie hahaha maar ikdus zoals je net zei lijkt me dat aan een kant wel logisch dat ie mee moet een keer omdat we getrouwd zijn...volgens mij zijn we dat verplicht niet?
Ik weet het niet hoor mamabeer, misschien ff aan koosje vragen dan kan zij het ff vragen in het ziekenhuis. Of anders misschien Dees vragen, misschien dat zij 't toevallig weet. Amigoo, skiet op joh, ben niet van 't wachten.. testjunkieeee
ow muk maak me gek, waarom staat dan op die testen dat ze vanaf 4 dagen voor nod posi kunnen testen??
Ik denk dat het per persoon verschillend is Amigo, want CB digitaal kan ook bij sommige meiden 4 dagen voor NOD posi testen, terwijl het bij andere soms 3 dagen na NOD is.