God zitten we op dezelfde bank?? Die van mij ligt ook te slapen hier, erg gezellig haha.. Heb net filmpje van hem gemaakt, kon de tv bijna niet meer horen zo hard snurkte hij.. En altijd maar beweren: ik snurk niet.. Zo niet ligt het vast op film haha..
Hè wat jammer blackeyed want we zoeken per 1 dec een vervangster voor Mamabeer voor in de nacht Mogguhh Moppie.
Ikdus zullen dan toch een vacature moeten plaatsen haha.. Maar ja vind maar eens een omschrijving over mamabeer, dan ben je al gauw 2 paginas verder.. Bedoel dat in positieve zin he..
Hahaha je hebt gelijk Amigo, mamabeer is niet vervangbaar. Maar hoop wel stiekem dat er meer nachtmensjes zijn hoor. Lieve meiden ik ga slapen, eer dat ik in slaap ben gedonderd kan ik nog maar 4 uurtjes slapen Truste meiden.
ja, das nie erg lief eigenlijk hihi ik ga slapen, sleur even mijn vent van de bank, het bed in trusteeeeeeeeeeeee
Jawel hadden je wel gezien, maar je ging weer weg.. Maar nu ben je er weer! Inboedel op marktplaats gezet?? Slaap lekker ikdus, en veel plezier morgen!!
Woow mamabeer dat is veel !! Jaja ik weet 't spongebob is op tv en met die irritant gevalletje kan ik dus echt niet in slaapvallen he tss
allemaal op marktplaats en veel naar me broer toe..en ik ben nog niet klaar met uitzoeken haha volgende week komt sinterklaas en dan allebei de verjaardagen en dan de kerst dus er moet veel plaats gemaakt worden...vorig jaar moesten we 2 keer op en neer rijden voor alles thuis neer te zetten met kerst
damn mamabeer, jullie verwennen jullie kindjes veeels te veel. Geef ze maar een snoepje cadeau ahaha. Lastig lijkt me dat hoor zoveel kleding en speelgoed uitzoeken om weg te doen (naja kleding vast iets minder want dat passen ze toch niet, maar leuk lijkt me anders. Aan elk shirtje kan je bijv wel een herinnering hebben haha )
Verkoop je veel via marktplaats, de enkele keer dat ik er iets op zet kom ik het niet kwijt.. Of mensen bieden echt veel te weinig..