Nacht mensjes club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamabeer, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Jaja meneer kan dat echt niet voor zich houden hoe goed hij zijn best ook zou willen doen.. Weet zeker dat ie dan gericht gaat kopen dus dan ben ik er toch zo achter.. Ach het maakt ook niet uit, vind het allang schattig dat hij er zo over nadenkt..

Weet je waar ik me zo op verheug, misschien heel stom.. Maar het lijkt mij echt super om de vk te bellen voor de eerste afspraak; Hallo, ik ben zwanger.. Vet gaaf haha.. Stom he

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    #802 Ikdus, 30 nov 2009
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
    Respect voor jullie niet nieuwsgierigheid, ik zou dat dus echt niet kunnen hahah.
    Amigo, ik denk zelfs dat jij 't uiteindelijk toch wel wilt weten, je bent stiekem wel te nieuwsgierig haha.

Moppie, dus ook al zo een meisjes jongen.
    Als ik trouwens een meisje zou krijgen ben ik net zo blij en verliefd hoor, maar dan zou ik me helemaal moeten aanpassen, kan gelukkig vast oefenen op mn aanstaande nichtje als ze ooit de buik uit komt van mn tante..

Dames ik ga tv kijken en proberen aan mn nette slaap ritme te werken :p

Veel babbel plezier nog, doe mamabeer de groeten van me als ze terug is ;)

Doegg meiden slaap lekker.

Edit: Moppie, thanks voor het zien haha, bedoelde inderdaad NET en niet niet. Anders mag heel zwpagina me in elkaar beuken omdat ik fout ben.

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ja ik ga ook weer richting bedje..
    Morgen nog een dagje vrij dus wil er op tijd uit.. Alle kostbare vrije tijd benutten..

Slaap lekker allemaal en tot de volgende!!

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Volgens mij bedoel je met "niet" > "net" ;)

Succes met je slaapritme!!

ow, en over de nieuwsgierigheid, denk dat ik ook moeite heb me te bedwingen bij de 20 weken echo ofzo...
    weet wel zeker dat ik een paar pret echo's ga laten maken, gewoon voor de eerste foto's in het album :p

@Amigo: ik zou eerst langs de ha gaan voor een bloedtest om het echt heel zeker te weten dat ik zwanger ben haha! maar lijkt me ook enorm spannend die eerste keer naar de vk...

ik duik mn bedje in, daar nog ff comedy central opzetten en hopen dat ik snel in slaap val... truste allemaal!

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    en wie is er weer?

wij zijn net klaar met de versiering hier op te hangen lex is nu al 9 minuten 4 jaar:D het is wel een circus hier:D alles bumba!
    Ben benieuwd hoe hij en Ryan reageren

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hey mamabeer,

Gefeliciteerd met de verjaardag van Lexi!
    Hebben jullie zeker groot feest morgen he..
    Zal ie wel helemaal geweldig vinden alles bumba (geen idee wie dat is haha)

Veel plezier alvast!!

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ben jij trouwens ook na Derek Ogilvie geweest? Zag een foto staan in je album.. Waar ben je geweest en hoe vond je het??

8. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi ladies!
    Ben ik weer ;)
    xxxxxxx

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    we vieren het pas 6 december van lex en ryan samen omdat ze allebei in december jarig zijn maar morgen krijgt ie van ons het kado al..omdat morgen z'n echte geboorte dag is. Wij zijn naar derek in amsterdam geweest en na de show nog ff mogen knuffelen :D

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik vond het heel leuk vooral toen hij ons aansprak

11. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Ow enne wat vertelde hij?

12. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Murge Brabanste meid!

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ok pb gelezen..

Kan alleen maar zeggen; bijzonder, maak er gebruik van..

Ik ben in Amsterdam geweest, moet zeggen dat ik dat toch iets te overdreven vond.. 1000 man in de zaal!! Werkelijk waanzin.. Dat was de eerste en de laatste keer dat ik na zoiets gigantisch ben geweest.. Toen hij vorig jaar dan ook in Sittard/Geleen kwam heb ik wederom kaartjes weten te bemachtigen. Eerst om 3 uur het smiddags met een vriendin/collega.. Toen na huis racen en om 8 uur naar de show met mijn vriend.. Jaja hier zit een echte Derek fan.. Vond en vind het helemaal geweldig.. Herken veel in je mail, ik ervaar het op een andere manier..

Ik had graag contact gehad met mijn oma, zij is overleden toen ik een half jaar oud was, ze was mijn peettante.. Heb toen ik 18 werd van me moeder een zilveren rozenkrans gekregen, deze was van mijn oma en zij had gevraagd als ik oud genoeg was om er met zorg mee om te gaan deze dan aan mij te geven.. Lief he.. Deze had ik ook meegenomen naar de show, met een foto in mijn tas zat ik duimen te draaien dat ie mij eruit zou pikken, jammer genoeg niet uitgekozen.. Ach ja de ervaring vond ik in elk geval AMAZING..

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Een beetje erg laat, maar nee, dat weet ik eigenlijk niet. :(
    Maar de huisarts zal vast toch wel weten hoe en wat lijkt me?

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @ amigo ja weet je wat mij opviel dat hij vaak oudere mensen eruit pakte heel raar... en ik merkte ook aan een paar mensen dat ze gewoon dingen verzonnen om dereks aandacht te krijgen!

@jusi dan moet ik eens naar de huisarts gaan

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou mensen, het was kort maar krachtig, maar ga nu slapen.
    Welterusten! :)

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    weltrusten jusi

18. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ja dat vond ik in de middagshow ook.. Hij was potverdrie wel een half uur bezig met een stel bejaarde zussen.. Je merkte aan de hele zaal dat hij het af moest kappen.. Ze deden zoooo ontzettend dom, waardoor het echt heel lang duurde eer Derek verder kon.. Verder vond ik de afsluiting van de avondshow super, kreeg er kippenvel van..

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja erg he ach ja volgende keer beter..wij gaan niet meer vonden 1 keer wel genoeg we zijn niet echt een fan. Nu gaan we 20 december naar k3 en volgend jaar weer als karen bevallen is.

Maar ik ga slapen want morgen moet lex naar school..z;n eerste dag!:D

weltetrusten!

20. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Slaap lekker en toch een fijne dag morgen, spannend voor Lexi, eerste schooldag.. Veel plezier!!

Truste..

Deel Deze Pagina