Ik was ook niet opgeroepen, maar wist wanneer de gewone griepprik uitgedeeld zou worden dus ben gaan informeren op die dag. Toen ze in het systeem keken zagen ze dat ik tot de risico groep behoorde, en heb alsnog de uitnodiging gekregen, mocht ook meteen in de rij aansluiten voor de seizoensgriepprik. Nou bleek dat er veel mis was gegaan met het versturen van de uitnodigingen, heel veel mensen hadden geen oproep gekregen door een fout in het systeem! lekker is dat... waardoor hoor jij tot een risicogroep Ikdus? bij mij: astma. ben de vorige keer ook niet ziek geworden dus ga er van uit dat het deze keer ook wel goed komt. heb alleen sinds de vorige prik al last van keelpijn en oorpijn maar de keelpijn kan ook komen door het voor de klas staan denk ik... oorpijn is dan weer een gevolg van de keelpijn???
Oorpijn kan inderdaad gevolg zijn van keelpijn, maar misschien is het wel handig om je HA er even na te laten kijken. Hier ook Astma, al heb ik geen Astma, heb hyperreactivia en chronische bijholte ontsteking, ben eigenlijk het hele jaar dus wel wat verkouden Na mn één na laatste longontsteking hebben ze besloten dat ik griepprikken moest krijgen. Kreeg ik vroeger ook toen ik karapatiente was. Vond het prima, maar ik was vaker ziek wanneer ik die prik kreeg dan wanneer niet(misschien stom toeval die twee jaren ). Dus na de tweede keer heb ik besloten het te laten voor wat het is. Mn arm werd ook helemaal beurs, zo beurs dat ik een nat verbandje er omheen moest doen en met een mitella moest lopen.
zow, dat is wel een heftige reactie op een prik! de gewone griepprik hadden ze hier veel te laag gezet, net boven mn ellenboog, vreemde plek... daar heb ik een week echt flink last van gehad. de vorige prik heb ik 2 dagen een beurs gevoel gehad, en nu hopenlijk morgen het ergste achter de rug. ik ben 1x direct na een griepprik ziek geworden, maar dat was een buikgriep en daar beschermt de prik niet tegen... handig, NOT! daar zouden ze ook een vaccin voor aan moeten maken zal volgende week ff bellen als het nog blijft doorgaan. ik ben niet echt het type dat voor alles naar de ha gaat. maar ben as maandag toch vrij van t werk omdat ik die dag naar de fysio moet midden op de dag. dan kan je net de ochtend niet werken, en de middag ben ik helemaal gaar omdat alles dan weer los getrokken is...
Truste allemaal, mijn vriend is net thuis van het werk.. Ga nog ff kletsen en dan duiken we er ook in.. Truste..
na een poosje ben ik er ook weer.. Sollicitaties zijn goed gegaan! Vrijdag ee proefles geven. Spannend!! iedereen bijgekomen van de prik? Iemand nog wakker??
hai.. ik ben ff wakker maar ga zo weer me bedje in...ik heb de mex-griep te pakken. En vanmiddag toen Roy van het werk terug kwam en ik in de kamer zat...keek ie me aan en zegt ie: ga eens gauw naar bed! Hoezo?...je ziet er meer dood als leven uit.. Zo voel ik me ook..behh Ik heb zelfs al koorts stuipen gehad en ik dacht dat alleen kinderen die konden krijgen. Ryan en Roy beginnen sinds vandaag symptomen te krijgen en hopelijk krijgen ze het niet Vandaag ietsje meer energie maar eergisteren was het zo erg dat ik geen stap kon zetten en zelfs niet aan voelde ik of naar de wc moest(sorry voor de details) Gisteren 39,3 koorts pff de koorts is geen ramp maar dat koud, warm gedoe! En het is me zo'n zooi hier in huis..maar ik kan nog niet eens een stofzuiger vast houden...dus dan maar in de zooi leven. Zo dat was mijn geklaag...ik kom weer terug als ik weer beter ben. *knuffel*
Hallo allemaal, Ik kom even hoi zeggen.. Ben nog aan het werk, heb nu mijn laatste pauze en dan moet ik door tot half 4.. @luannie: wat super dat het zo goed is gegaan, succes vrijdag.. Enne wat zie ik zwanger??????? @Mamabeer: bah wat een ellende zeg.. Zal wel zwaar zijn, en de griep en de kits... Poeh, wens je heel veel beterschap, hoop dat het snel over is dat je alles weer op orde kunt stellen.. Hopelijk steek je de rest niet verder aan.. Beterschap igg!
Hier ook een nachtmensje. (Hoewel ik dadelijk toch echt weer een poging ga wagen om te slapen.) K heb last van mijn arm. die griepprik deed zo'n zeer vandaag dat ik hem het liefst uit de handen van die dokter had gegritst en hem ergens in zijn kont had gezet of zo. Net zo hardhandig als hij in mijn arm.8) @mamabeer: Heel, heel veel beterschap gewenst. Dikke knuffel durf ik wel te geven, is die rotspuit toch nog ergens goed voor geweest.
Het is nu dan wel geen nacht maar ik wil je toch even veeeel beterschap wensen mamabeer!! En dat het bij je kindjes niet doorzet! @Amigo, dat zie je goed hihi
Hey allemaal, ik kom even iedereen een goede nacht wensen! @Mamabeer: ik hoop dat je er snel weer bovenop bent, en hoop dat de kids niet ziek worden! Vriendlief belde vanmiddag dat hij snipverkouden was. 2 uur nadat hij thuis kwam zit ik ook te snotteren en te niesen. Gaat weer lekker hier!!! Morgen nog even een dagje werken en dan al weer weekend!! Helaas al weer veel te veel plannen, dus jullie zullen mij waarschijnlijk weinig zien de komende dagen... Trusten!
Bekijk bijlage 35293 Hallo nachtmensjes, Wij zijn de hele avond bezig geweest met een `echte` Sarah te maken.. Mijn moeder wordt morgen 50 jaar.. Mijn vriend kwam vanmiddag met het idee om zelf als pop te gaan zitten, aangezien we te weinig tijd hadden nog een hele pop in elkaar te knutselen.. En zie het resultaat.. Je zou toch niet zeggen dat het mijn vriend is he.. Had hem even in de berging gezet, omdat mijn broertje nog zou komen kijken en we hem eens in de maling wilden nemen.. Nou dat is gelukt, zal proberen het filmpje up te loaden..
Helaas hij doet het niet.. Ik ga ook zo na bed.. Morgenvroeg een opblaasbare Sarah van 4 meter in de voortuin bij me ouders opzetten .. @ Moppie, niet ook ziek worden meid, bah hoop dat het snel beter gaat! Slaap lekker.. @ Luannie, wat super meid, van harte gefeliciteerd! Wanneer heb je de eerste echo?
Pffftt.... lig me hier te zweten op de bank... ff paracetamol naar binnen werken en morgen weer om 6u op gave "pop" !