Kan niet slapen grrrr... nog iemand wakker? Over 3 uurtjes moet ik al weer in de auto zitten naar het werk. Mn vriend ligt alleen maar te draaien en dan schrik ik steeds wakker. Als ik wakker schrik krijg ik meteen een vlaag van misselijkheid (altijd zo bij schrikreactie in mn slaap). Voel me verder wel in orde hoor! Nu ff glaasje cola naar binnen tegen de misselijkheid, want dan zakt het wat sneller weg. Pfffttt... wou dat ik zwanger was en de misselijkheid daar aan kon wijten!
ben om half1 naar huis gegaan. ging niet echt lekker. hele dag op de bank gehangen en begin nu wat bij te komen...
Eigenlijk wel want de wekker gaat ook weer vroeg, maar zit een beetje te chatten met een vriend van me.
Murge iedereen!! Kom me ook weer eens melden.. Gister heeft mijn mams Sarah gezien, het was een geslaagde dag.. Vandaag de boom in de hut opgezet, ziet er weer gezellig uit nu met al die lichtjes.. @ mamabeer, jeetje zeg wat lees ik allemaal? Roy van het dak afgevallen, pfhhhh.. Hopelijk gaat het al iets beter met hem.. Dat ie maar voorzichtig aandoet de volgende keer!! Hoe is het met jou, heb je nog steeds de griep? @ moppie, ook al ziek?? Mijn god volgens mij zijn we elkaar hier aan het aansteken, alleen ik ben nog niet ziek geweest.. Hoop dat het beter gaat, las dat je ziek thuis bent gekomen van het werk, phh beterschap mop!! @ Ikdus, hoe gaat het bij jou? Zijn je symptomen al afgenomen? Morgen weer werken, of is Ajax vrij?
Mooizo dat de verjaardag goed geslaagd was, nog gefeliciteerd !! En wat lees ik nou onder je banner, meest vruchtbare dag ? Wat doet u online mevrouw ? Ajax is vrij dit weekend want ze hebben gister gespeeld. Heb nog spierpijn ervan, heb wel geteld 2 minuten van de wedstrijd mogen zien .. Ik heb tijdens de instroom en eerste helft beneden gestaan en toen ik 10 minuten boven was kon ik weer na beneden met mn eten en drinken. Zo lullig eigenlijk want er was genoeg man om die 2 personen over te nemen. 't scheelt dat ik het niet koud had en dat er wat actie was beneden om uit te lachen, want die M.E. wat een prutsers ik heb ze heel hard uitgelachen in mijzelf haha.
hier gaat het wel we zitten allebei in een dip nu vanwege het ongeluk heb ook niet veel zin om te reageren eigenlijk. We zijn er allebei heel erg kapot van zal ook heel lang duren voordat hij weer kan auto rijden en kan werken. Heb nu 4 mannetjes de verzorgen hier
Mamabeer, maakt niet uit hoor zorg maar lekker voor jezelf en je mannetjes en laat inet voor wat het is. Ik hoop dat Roy gauw van de pijn en de schrik af is en jij natuurlijk ook. Ben allang blij dat hij een engeltje op zijn schouder heeft. Kan mij niet eens indenken hoe erg jullie geschrokken moet zijn. Kussiee
lijkt over te waaien. nog wat last van rommelende darmen en keelpijn, maar dat laatste wijt ik aan de airco op het werk... vriendlief was vandaag ook al een stuk beter... @amigo: ik ben niet (meer) besmettelijk hoor!! (gaan we gewoon maar ff vanuit) dus no worries!
Mooi dat het wat beter gaat.. En ik vind dat je toch gauw na de dokter moet met je keelpijn hoor, hoelang heb je dat nu ? 3/4 weken? Dat is abnormaal hoor.
Ben in de zomer er ook mee naar de dokter gegaan. Toen kwam het door combi pollenallergi en airco (incl ook de oorpijn die ik nu ook heb) 3 weken geleden werd ik verkouden en sinds 2 weken zit ik weer op dezelfde werkplek als in de zomer en blijft de keelpijn hangen. wel lachen, op internet (huismiddeltjes tegen keelpijn gezocht) staat dat je niet veel mag praten (makkelijk als je voor de klas staat he!) en niet roken (uuuhhhmmmm) Maar goed, ik drink thee met honing, eet zoute drop en heb een fleece vest + sjaal aan op t werk... Voor een keelpijntje ga ik niet weer naar de dokter nu. Als het na de jaarwisseling nog niet weg is ga ik er wel weer een bezoekje aan wagen.
Ik ga dr ook nooit voor na de dokter, maar ik stuur andere wel na de dokter haha. Maar als je voor 99 % zeker weet dat het door de airco komt, zal ik je niet dwingen
Naja dat weet ik niet zeker, maar ik heb de afgelopen weken sowieso veel gepraat waardoor mijn keel al wat geirriteerd was. daarnaast ook veel van werkplek gewisseld, en nu zit ik al weer eventjes op de plek waar ik voor de zomer ook een paar weken fulltime heb gezeten en toen ook flink last kreeg. Mijn lessen zijn nu eerst een maandje voorbij ivm de vakantie, en tot aan de jaarwisseling werk ik nog voor dat bedrijf. Na die paar weken zomerwerk was de keelpijn ook snel weer weg, dus ik ga er van uit dat in het nieuwe jaar (mits ik daar dus niet blijf werken) de keelpijn ook snel weer weg is... Ow, en andere oorzaak kan zijn: virusje! gaat heel erg rond hier Waarom zit jij trouwens op ZP op een zaterdag nacht? niet op stap?
Haha als het mij te lang duurt schop ik je wel na de dokter Ik ben niet zo van het stappen heb af en toe periodes dat ik het leuk vind. Maar nu even niet. Ik ga volgende week zaterdag na een groot feest ( Dirty Dutch, misschien ken je het wel ) en vind dat wel genoeg .. En wat brengt jou op een zaterdag nacht op ZP ?
hier ook een typje dat niet zo van stappen houdt... mn ventje was om half 5 er al uit omdat we de hele dag weg gingen. hij is dus ook vroeg al weer naar bed gegaan. volgens mij ben ik gewoon gewend aan t feit dat ik maar 4 uurtjes per nacht slaap wel zware oogleden nu trouwens