Ik had voor mijn moeder een rompertje gekocht en die gegeven, ze dacht eerst dat het een onderbroek was haha!! toen ze zag wat het was moest ze huilen Hetzelfde heb ik gedaan met mijn zusje en broer! Er zitten gewoon goeie zwemmers bij!!
Hey Ikdus, ja hoop het zo.. Heb er niet zo`n goed gevoel over.. Maar misschien is dat juist wel goed.. Afwachten maar.. Hoe is het bij jou?
Ach ja helaas kan je niets anders doen dan afwachten he.. Met mij gaat het goed hoor en hoe is het verder met jou ?? Weet je al wanneer je ongeveer een uitnodiging kan verwachten voor je sollicitatie ?? En jij Luannie, wanneer hoor je van de ene baan of het wat is geworden en wanneer mag je voor de klas staan bij de oudjes ?
Heej Ikdus.. ik heb afgelopen vrijdag de proefles gedaan en ik ben aangenomen Per 4 januari begin ik!!
Ow wauw wat goed Luannie, was het helemaal vergeten te vragen.. Wat een goed nieuws allemaal bij jou zeg!! Dat gaat een geweldig 2010 worden! Hier alles ok ikdus.. Tja mijn sollicitatie .. Nog steeds niets gehoord.. Heb inmiddels wel op de wandelgangen gehoord, dat ze het waarschijnlijk op de lange baan gaan schuiven.. Er komt weer een ronde ontslagen aan bij een andere afdeling en dat willen ze eerst afhandelen.. Tja je weet waar ik werk en daar gaat het ook niet al te goed tegenwoordig.. Triest maar waar.. Ik wacht gewoon af, zal deze week eens langs lopen bij P&O, eens kijken wat hun me kunnen vertelen..
ja een geweldig 2010 Amigo, jij moet nu dus gewoon afwachten... Ik hoop dat ze je snel wat duidelijkheid kunnen geven!
Ik heb trouwens vandaag mijn zorgverzekering om laten zetten van een jongeren verzekering naar de gezinnen verzekering.. Heb je daar trouwens aan gedacht Luannie??
@ amigo het aftellen is weer begonnen hopelijk nu wel raak. Ik weet niet of ik de puf nog heb om vannacht te reageren dus ik wens jullie alvast weltrusten.
met mij gaat wel! de laatste tijd veel gebeurd ach ja komt wel goed. ik ga naar me bedje toe weltrusten