Hij geloofde me maar niet eergister.. Gister heb ik gewerkt en ben ik na het werk na de apotheek bij het zh gereden, ja ik weet het erg he .. Heb daar een test gehaald en ja hoor, 2 dikke strepen.. Toen geloofde hij het langzaam.. Vandaag een cb gedaan, tja duidelijker dan dit kan ik het nu niet meer maken.. We zijn blij
53 is gelukkig nog niet heel erg weinig, pas er wel maar voor op dat er niet meer vanaf gaat.. Hoe lang ben je eigenlijk, want als je heel lang bent dan is het wel weer weinig, maar volgens mij ben je hetzelfde als mij.. Wat heb jij gedaan toen je erachter kwam dat je zwanger was, ha gebeld? Of gelijk vk gebeld? Ik weet er allemaal niets vanaf haha.. Als je het weggooit, dan kom ik wel voor vuilnisbak spelen bij jullie
Tja vriend wil het de 31ste gaan vertellen, mits ik deze week nog terecht kan bij de ha voor een bevestiging.. Maar twijfel een beetje of het niet te vroeg is om het te vertellen.. Voor de rest houden we het wel gewoon stil tot een maand of 3..
ja ik moest meteen bellen maar dat was omdat ik alledrie de zwangerschappen heeeeel veel bloed verloor 17 weken lang maar normaal kan je nu de afspraak maken voor met 8 of 9 weken langs te komen. ik ben 1.72 heb lange benen...
ja ik zei het altijd meteen toen ik het wist behalve de derde keer omdat ik bang was voor nare reacties.. Gewoon van stel het gaat mis kun je wel met iedereen erover praten..
huisarts is niet nodig die zei tegen mij toen; wij kunnen niet veel doen de testen tegen woordig zijn zo goed dat als er zwanger staat je gewoon zwanger bent
Dan ben je 2 cm groter dan mij en ik weeg nu 49/50 kilo, maar waarschijnlijk niet lang meer.. Jippie eindelijk kilos erbij..
ja ik hoop dat je er wat aanhoud bij mij is het er altijd snel vanaf gegaan. Wij lex was ik 34 kilo in 3 maanden kwijt en toen was ik me toch maanden duizelig van en bij Ryan viel het gelukkig mee toen was ik maar 12 kilo bijgekomen
9 weken maar dat is meer omdat de darmen opzetten met 10 weken had ik een klein buikje bij de eerste had ik het snelst een buikje terwijl ze normaal zeggen dat bij de 2de en derde sneller een buikje komt. De eerste weken is meer doordat de darmen opzetten
Ik ben ookal af aan het tellen tot dat de kleine van me schoonzusje en me broer komt hihi Ik wil eigenlijk al van alles voor dr gaan kopen maar ik hou me in hihi
Haha, ja die van mij wilt ook al gaan kijken deze week, om te kijken wat we er ongeveer voor uit moeten trekken.. Maar dat gaan we pas in het nieuwe jaar doen, tijd genoeg..
als je alles nieuw wilt kopen ben je zo'n 5000 kwijt 2de hands ben je met zo'n 1000 klaar het kan zo duur worden hoe je het zelf wilt. beste prijzen zijn bij babydump in heerlen