Nacht mensjes club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamabeer, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Heb jij trouwens mee gedaan aan moeders voor moeders? Ik wil daar graag aan mee gaan doen.. Weet jij of je je urine gemakkelijk op kunt vangen, of is dat een geklungel?

2. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Thanks voor de tip, ben daar nog nooit geweest, is daar veel keuze dan?

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nou ik heb het drie keer gedaan maar ik doe het NOOIT meer. Bij mij kwamen ze vaak de bussen niet ophalen en heerlen en hoensbroek is dezelfde ophaal dienst met als gevolg dat ik opeens 6 kratjes met 3 per krat in de woonkamer had staan! lekker als je bezoek hebt! Het is een mooi initiatief maar ik vond het stinken. Als je het wilt doen moet je het zo vroeg mogenlijk doen zoals b.v morgen meteen via internet aanmelden hoe vroeger hoe beter...ze bellen meteen de dag na aanmelding en je krijgtook door hun nog een zw test gedaan en die is zo gevoelig en de streep spatte er altijd af bij mij

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

ja best wel...de prijzen vallen daar reuze mee en ik kan je 1 tip gegevn om niet alles nieuw te halen ze liggen er maar 2 jaar in. Die van mij hebben er allebei maar 2jaar ingelegen..ik vond het zo zonde. Ik had liever meer geld aan de peuterkamer besteed daar hebben ze namelijk langer van. Op marktplaats vind je ook hele leuke kamertje soms nog helemaal nieuw. Wij hadden een compleet nieuwe via marktplaats gekocht met camping bedjes erbij...eetstoeltjes tweelingbox en nog veel meer voor 200 euro en die babykamer koste normaal 2500 euro.Het was een tweeling kamer omdat we eerst een tweeling kregen. De kindjes van hun hadden er nooit ingelegen die lagen bijna hun hele leven in het ziekenhuis:( maar er was helemaal niks aan te zien. En echt iedereen die onze babykamer ziet vind hem ontzettend mooi en vraagt waar wij hem vandaan hebben. het tweede bedje heeft me moeder thuis staan

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    En ben je gestopt met roken tijdens de zwangerschap? Ik ga samen met mijn vriend stoppen, maar denk dat het zwaar gaat worden, maargoed ik heb het er graag voor over!

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Heb je toevallig niet een doptone liggen, als je hem niet meer gebruikt zou ik hem graag willen overkopen..

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb hem helaas vorige maand verkocht via dit forum maar als je iemand kent die een makro pasje heeft...daar zijn de angelsounds het goedkoopst

8. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ok, thanks voor al je tips weer.. Ik moet helaas na bedje van vriend.. Ik spreek je snel weer en veel succes bij de dokter morgen!

Slaap lekker voor straks..

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    weltrusten! tot morgen doei doei

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    en wie is er weer?

11. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik ben net thuis van het werk, je zult wel al liggen te slapen!

Spreek je snel weer!

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

whaaaaa Amigo!!!!!!!!!!!!!!!! =)

YAY!

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo, wie melden zich deze nacht hiero??

14. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Niemand vanavond? Dan ga ik richting bedje..

We zijn vandaag bij ha geweest, ook daar was de test super posi! Mooi..:D
    Daarna een afspraak gemaakt bij de vk.. Het is dezelfde als die van mamabeer, dus daar spreek ik je later nog wel even over mamabeer :).. Zag Quin tussen de laatst geboren kindjes staan, vandaar dat ik dat weet..
    Verderss hebben we de opa en oma het vandaag verteld.. We hadden bij de Prenatal een truitje gekocht met de tekst erop: Born in 2010.. Zijn ouders waren heel blij, die van mij gingen helemaal door het lint.. Geweldig om mijn papa aan het huilen te krijgen :D..
    Ook mijn broer en zijn zus hebben we ingelicht, verders houden we onze mond tot een maand of 3!

Dus voor ons een geslaagde dag..
    Wilde het even delen, nu duik ik mijn bedje in..

Tot snel weer meiden!

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hey Amigo

het bolleke is super!!echt waar! ik had bij Lex een andere maar hun zijn echt zo lief dat je zelfs er naar uit ziet om weer naar de volgende afspraak te gaan! Als er iets is kun je altijd bellen al is het midden in de nacht. Ik begon de controles wel te missen na de bevalling hahaha

Wat leuk nog een testje erbij:D en wat leuk van oma en opa!

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Kiekeboe!!!!

17. steenbokje

Haaaaaiiiii (waar????)

Ik ben er ook weer eventjes, maar alleen om weltrusten te zeggen want ik moet morgen nog werken (lekker vroeg op dus ben al veel te laat!!)

@Amigo: ik blijf het zeggen, maar WOOOOOOOOOOOWWWWW!!! :p Ik wil ook zo'n banner hihi!

Hier hebben we vanaaf net het voorlopig koopcontract voor ons nieuwe huisje getekend, en offerte enz.

Ik rook er nog eentje (kan nu nog haha, zaterdag stop ik, pleistertjes liggen al klaar!) en dan duik ik mn bedje in.

18. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hey mop!

Ja toppie he..
    Hopelijk mag je snel ook zo`n banner aanmaken:D..

Nou dan mag ik jullie ook feliciteren he! Fijn dat het nu op papier staat en dat jullie handtekening eronder staat!:)

Hoe was je weekend Limburg? Lekker genoten..

Nou dan kruip maar snel onder de wol, en werk ze morgen!

19. steenbokje

Kwou eerst nog even een andere banner aanmaken hihi maar hij lijkt het niet te doen? naja, dan morgen nog maar weer even kijken.
    Weekendje limburg was aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant ook wat lastig (te lang bij familieleden is nooit goed)
    Morgen richting schoonfam, dus nog 2 daagjes verplichtingen en dan zit de vakantie (welke??) er weer op... ben toe aan vakantie!!!

weltrusten voor zometeen ;)

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hey die banner is ook leuk als het me lukte:(

Deel Deze Pagina