Mop, je banner doet het.. Super dat je gaat stoppen.. Ik ben op advies van de ha aan het minderen en wil binnen een weekje stoppen.. Top! Kunnen we elkaar moed in praten, het is immers beiden voor een goed doel!!
Hey mamabeer!! Wat geinig he, zijn we bij dezelfde vk.. Blij dat jij tevreden over ze bent! Heb jij ook al zo vroeg een echo gehad, dacht dat de eerste echo pas bij 12 weken ofzo was.. Hoop dat er dan wel al iets te zien is..
bolleke heeft sinds kort diploma voor echografie vandaar dat ze met 8 weken al eentje maken normaal doen ze dat ook pas met 12 weken
vandaag de hele tijd liggen berekenen wat het ons gaat kosten voor ons huis te verkopen...we willen er snel vanaf maar er moeten nog wat dingen gebeuren in huis
jazeker moet je op mijn babysite kijken: www.ryanenlexy.babysite.nl als het goed is staan er echo's bij Quinn en Ryan staan aparte albums bij. ik kijk ff of ik het vind
Ouwwie gaan jullie verhuizen, maar kan dat wel goed begrijpen gezien je buurman.. Waar willen jullie het liefst naar toe verhuizen? Moet er nog veel af gemaakt worden in huis dan?
ja niet veel we moeten een nieuw voordeur hebben er moet van alles geverfd worden. maar met 3 kinderen kun je niet veel sparen dus alles moet met en met dus dat word ergens volgend jaar zomer voordat het te koop kan worden gezet. het wachtwoord is : gracie
@mamabeer: ik moet inloggen op je site @amigo: 2 jaar geleden ben ik mbv pleisters gestopt. daarvoor al tig pogingen ondernomen maar lukte niet op eigen kracht. met die pleisters verminder je eerst de geestelijke verslaving, en ondertussen bouw je de nicotine af. Gister al een doosje pleisters gekocht, en vandaag mijn directe collega ingelicht (hij werkt morgen niet) en ook gezegd dat ie me flink op mn donder moet geven als ik maandag nog rook whahaha... erg gewoon Wat leuk dat je al zo snel een echo hebt!! er zal vast al wel iets te zien zijn hoor, ookal is het alleen maar een klein puntje op het scherm
deze is wel door de echoscopiste ingezoomd normaal zie je maar een wazig stipje je moet net geluk hebben dat hun inzoomen met dat aparaat want bij lex zagen we niet zo'n groot dingske
meiden ben weer na bedje toe.. Tot in 2010! Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar en dat komend jaar maar veel moois voor ons allen mag brengen, ik som even op - een geslaagd gesprek in leuven voor mamabeer en koosje, en natuurlijk hopen we dat koosje zwanger raakt komend jaar! - voor ikdus hoop ik dat dees de afvalrace goed doorkomt en dat er snel aan een 3e wondertje in haar buik mag groeien - voor moppie wens ik heel veel succes in haar nieuwe huisje dat alles maar snel naar wens mag zijn, dan kan mop ook voor een kleine gaan - dat er voor ons op 4 sept een mooi leven de aarde mag begroeten! Verder wens ik iedereen heel veel gezondheid voor henzelf en de dierbaren om hen heen.. Dat we elkaar maar weer veel mogen spreken hier!! Slaap lekker voor straks en voorzichtig morgen! Zorg dat de 10 vingers eraan blijven zitten!
Dames, ik duik er ook in! Het is echt al weer veel te laat geworden.. Ik volg Amigo met haar wensen voor 2010! Ik ben er met een paar daagjes weer. Hoop dat jullie een fijne avond tegemoet gaan, en een fantastisch nieuw jaar natuurlijk!!
Daaag lieve meiden !!! HAPPY NEW YEAR Amigo ik kan het niet beter zeggen !!! Ik wens iedereen een prachtig 2010(en alle andere jaren natuurlijk) en veel gezondheid en geluk toe !! Dat al onze dromen en wensen uit mogen komen. Dat Amigo en Luannie sowieso dit jaar een gezond wondertje op de zullen wereld zetten. En Moppie dat jij maar gauw Luannie en Amigo mag volgen met een zwangerschap en dan ook nog in 2010 kan bevallen !!! Mamabeer dat die pechwolk maar boven jou en je gezinnetje mag verdwijnen, misschien even geven aan je buurman ? Hoe was jullie oud en nieuw ? Alle vingertjes er nog aan ? Oud en nieuw was hier wel oké Heb mn nichtje het eerste flesje van 't nieuwe jaar gegeven hahah. Het vuurwerk knalde overal en ik zat binnen mn nichtje te voeden haha.
Hey allemaal, Is er nog iemand wakker? Hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad!! Wij zijn bij mn schoonouders geweest en hebben een relatief rustige jaarwisseling gehad. net na 12 even naar het vuurwerk gekeken en toen weer snel naar binnen, brrrrr.... De buurt kwam nog langs voor een borrel (dit jaar was het op ons adres) en die zijn om 4u lallend naar huis gegaan hihi. zelf was ik al een dik uur eerder met mn schoonzusjes richting slaapkamer gegaan om nog een paar kaartspelletjes te spelen. al die buren ken ik toch niet... Ben aan een blogje begonnen. niet echt mijn ding, maar moet toch iets te doen hebben met de tijd die ik over ga houden omdat ik niet rook... - Stoppen met roken dagboek van moppie1981 net mn laatste peuk gerookt, maar wat moet ik nou met de 13 overige peuken? lekker getal ook weer *zucht* ik duik er maar eens in, en morgen ochtend maar een pleistertje plakken ipv peuk opsteken... truste allemaal!
Pfff normaal ben ik snachts niet uit mn bed te houden. En sochtends er niet uit te krijgen Maar ik ben verkouden met een fikse verstopte neus(sinds 23:00) en jawel...mijn neusspray is op Ik heb 3 pogingen gedaan tot slapen maar het word niks. Nu is nog 1 neusgat open, maar zodra ik ga liggen slaat alles dicht. Dus voor dit ene nachtje kan ik me hier ook melden!
ik ben ook echt een nachtmensje...kan nu ook niet slapen helaas met een vervelende reden..manliefs oma gaat niet zo goed en hij is daar nog...kan de hele nacht wel duren dus ik zoek wat gezelschap ...