Nacht mensjes club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamabeer, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

wat voor dipje zit je in?

2. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Amigo zit kotsziek thuis..:D

Mamabeer wat voor een dipje??

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Nou ik ben vorige week naar de huisarts gegaan omdat ik zo vaak ziek was enzo en dat was ik erg beu. Toen heb ik me bloed laten prikken en mijn suiker was te hoog nu ben ik maandag terug moeten komen om weer te prikken om er zeker te van zijn dat het geen moment opname was. En als ik suiker heb mag ik geen donor zijn:(

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ahahaha Amigo lekker aan t zwangeren meid ;)

Mamabeer wat voor dipje ??

Moppie nog gesproken met je mannetje, mag de pil er straks definitief uit?

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    owjeej wat klote meid :(

Hoop dat 't geen suiker is !

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja dat hoop ik ook:( ik heb net alle moed bij mekaar geraapt en Koosje een mail gestuurd. Pfff was zo moeilijk je mag wel met suiker helpen als je b.v een zus van de wensmoeder bent.

7. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Owjee, dan ga ik ook hard mee duimen dat het geen suiker is! Dat zou inderdaad erg *** zijn.. Bah zeg, wanneer houdt het eens bij jullie..

Wanneer krijg je de uitslag??

8. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ben benieuwd hoe Koosje reageert.. Zal een domper zijn..

9. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Mops hoe gaat het met het niet roken? Nog steeds vol gehouden?? En met vriendlief? Is ie al wat bijgetrokken??

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Vrijdag bellen ze me. Maar wat ik me afvraag waarom mag het dan niet? En als je een zus van de wensouder bent wel? maarja gewoon positief blijven en misschien was het alleen die keer slecht.dus allemaal mee duimen!

11. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Inderdaad laten we gewoon hopen dat het goed komt!! Mijn duimen draaien mamabeer!!

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tuurlikjk duimen we voor je mamabeer !!

En vind het ook vaag waarom je niet met suiker donor mag zijn.

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Meiden ik ga alweer afscheid nemen, ben misselijk en denk dat ik in bedje beter af ben dan op de bank..

Fijne nacht nog en hou ons op de hoogte mamabeer!!

14. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @ikdus ja dat dacht ik dus ook direct. Mijn man zei al waarom verzwijg je het niet gewoon weten die artsen veel...maarja of dat zomaar kan ik wil wel weten waarom het niet mag wat de risico's zijn want ik heb gezonde kinderen

15. steenbokje

@Amigo: is dat die grote groene grijns waard? bluuhhh... zou er niks aan vinden maar tis natuurlijk wel een goed teken en hoort er nou eenmaal bij...

@Mamabeer: dat is behoorlijk kl*te!
    Als zus van de wensouder heb je het genetische gedeelte van de suikerziekte waarschijnlijk al bij je in je eigen cellen. of het dan je eigen eicel zou zijn of die van je zus, dat maakt dan weinig verschil.
    bij een andere eiceldonor zal het wel van invloed zijn, omdat je een erfelijke ziekte meebrengt met je eitje. ik denk dat het daarmee te maken heeft (maar ben geen dokter natuurlijk)
    Ik hoop natuurlijk dat je geen suiker hebt! Zou zwaar kl*te zijn zeg :(

@Ikdus: nog niet gepraat hier. rare werkschema is weer in gegaan, dus ma+di werk ik savonds, vanaf volgende week misschien ook wo avond. en do+vr werk ik overdag.
    Op de avonden dus geen tijd voor elkaar omdat hij al in bed ligt als ik thuis kom.

Voel me nogal lullig eigenlijk, en had dat graag met m uitgepraat.
    Vanmorgen belde ie dat ik vanaaf mee moest verjaardagskadootje uitzoeken
    Hij nam me mee naar kantoorboekhandel voor een goede pennenset (ben docente he!) die hij wilde laten graveren.
    Alleen nou komt het... Vind het een ontzettend lief idee van hem, maar ik kan niet schrijven!
    Ja ik kan het wel, maar sinds ongeluk kan ik niet meer dan 4 regels schrijven zonder dat ik kramp krijg en dan ga ik keihard op een pen drukken.
    Bij een vulpen of dure pen is dit gewoon echt funest!
    Heb dat geprobeerd uit te leggen maar t viel niet zo goed geloof ik. Hij was eindelijk blij dat ie zelf wat voor me had gevonden.

Bah nou voel ik me echt beroerd daarover. Had gewoon meteen zin om een peuk op te steken (niet gedaan)
    En onderweg naar mn klasjes heb ik in de auto bijna zitten janken omdat t pijn doet.
    - 1 ik doe hem pijn
    - 2 tis klote om er nog maar weer een keer mee geconfronteerd te worden dat mn lichaam niet goed werkt
    - 3,4,5,6,7,8,9,10... tis zwaar klote voor hem dat ik m afwijs op deze manier
    *boehoehoe* zit nu al weer met tranen... zucht...

tis gewoon echt zo'n lief kado! maar ik vind het ook zo zonde van die 80 euro! en omdat ik zoiets niet kan gebruiken (of durf omdat het kapot gaat) heb ik m gevraagd dit niet te doen.

pfft lang verhaal... ook ikke dipje, maar nog niet gerookt. liefst steek ik wel 1 op nu :(

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Weltrusten Amigo!

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Aah lieve Mop :( voor een man is het sowieso moeilijk, die begrijpt die pijn niet !
    Heb je trouwens geen agenda, neem aan dat je daar niet zoveel regels inschrijft. Kan je hem anders goed voor je agenda gebruiken. Hij niet afgewezen, jij hoeft dan niet meer bang te zijn dat je 't stuk maakt.

Huggg !!!

Amigo, beterschap !

18. steenbokje

@Amigo: truste!

@Ikdus: Ja dat zei hij ook al, maar dat is 2x per week dat ik daar in schrijf en da's alleen op mn werk. Wil zulke pennen niet mee naar mn werk nemen! Pffffft dis echt lastig :(

Ik had verwacht dat ie na bijna 5 jaar wel wist wat mijn beperkingen waren, maar steeds weer komen er dingen naar voren die hij niet weet, of gewoonweg niet aan denkt. is au... :(

Morgen gesprek aan gaan knopen denk ik... zucht... vind dit zo lastig!

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    volgens mij is dat sowieso man eigen, maar wel klote voor jou dat hij het telkens "vergeet".. Inderdaad maar een gesprek aan knopen morgen.
    Jullie komen er natuurlijk weer uit. Maar vergeet niet tis een spannende/stressy tijd voor jullie beide !

20. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    leuk topic !!!! ik ben een echt nachtmens, wat leuk dat ik hier dan even kan komen in plaats van rond te lopen in mijn huis en niets mogen doen omdat de rest allemaal slaapt!

leuk tot vanavond :p

Deel Deze Pagina