Nacht mensjes club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamabeer, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik drink nu van smrogens tot savond cola toen ik zwanger was moest ik afkicken:)

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik zag toen alleen het hartje verder niet echt veel of je moet al 8 weken zijn dan zie je iets meer

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hahaha als ik diep inadem stik ik meteen in een hoestaanval.
    Ik kn ook niet lachen ben snot verkouden :p

Mamabeer, ben ook wel benieuwd waardoor je suikers te hoog zijn.
    En ik weet dat cafeïne slecht is, maar één glaasje moet geen kwaad kunnen lijkt me, hoeveel mensen drinken dat wel niet tegen maagzuur hahah.

Amigo, dus als je rikketik heb gezien schreeuw je t uit?

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee een glaasje ken geen kwaad ik dronk er 3 per dag en normaal dronkik zo'n 3 flessen per dag. Nu gelukkig al een hele tijd op de sapjes toer:)

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    300 mg per dag aan cafeine `mag` je hebben per dag, heb dat gelijk maar ff gecheckt in het begin want ik ben een enorme liefhebber van Pepsi.. 1 glas, normaal 0,25 zit 80 mg cafeine, dus reken maar uit..

Super goed is het niet, maar er is niets feitelijks over bewezen.. Enne er is zoveel slecht, ik ben al heel veel veranderd kwa eten en drinken, en ik drink gewoon mijn 2 à 3 glazen cola per dag..

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ben dan 8 weken en 4 dagen..

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wooow zoveel cola :p
    Ik drink geen cola, alleen op 't werk dronk ik t wel eens, vind prik zoo smerig ahahah.

Amigo, ik zou trouwens nog je vk ff van te voren bellen want soms met een volleblaas heb je veel mooier echo resultaat. Weet alleen niet of dat voor inwendig of uitwendig geld.
    Weet mamabeer vast wel :p

8. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ja waarschijnlijk wel.. We kunnen het beiden niet meer voor ons houden, tis wat aan de vroege kant, maar de kans schijnt na het zien van het hartje alweer stukken kleiner te zijn dat het misgaat.. Maar de kans bestaat, en daar zijn we ons ook van bewust..

9. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Goeie vraag, ik wilde idd nog even bellen, maar misschien heeft mamabeer het antwoord, tis immers dezelfde vk-praktijk..

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tja de hele zwangerschap blijft er een kans dat er iets misgaat.
    Je kan net zo goed het uit gaan schreeuwen als je pas bevallen bent van een gezond kindje, dan pas heb je zekerheid dat er echt niets misgaat met de zwangerschap :p haha

Ik denk dat als ik ooit zwanger mag worden ook na de eerste rikketik echo vertel :D tenzij ik dan 6 weken ben dan niet.

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    is tegenwoordig niet meer dat je blaas vol moet zijn de echo aparaten zijn zo goed tegenwoordig ik ben nog van te voren wezen plassen

12. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    wow er zijn hier nog mensen wakker :)

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    ja lotte :p ook een nachtmens of soms?

waar is mamaT gebleven ??

Mamabeer, tja heb geen ervaring met die apparaten weet alleen dat met volle blaas mooier resultaat geven goed apparaat of niet haha.

14. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    is meer een deels als er b.v iets mis is met het kindje dat ze dan echt alles kunnen zien tenminste dat zei mijn gyn toen. Tegenwoordig is dat echt niet meer nodig. Ik heb hetzelf bijna een keer gehad dat ik me bijna bepiste omdat ze met dat echo ding te hard duwde haha

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
  16. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Ja, ik ben ook niet van het vroeg gaan slapen..

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik ben er weer. Sorry, was heel even met iemand aan de klets op msn. Ik dronk bij de eerste heel veel cola. Hij was dan ook 9 pond, maar weenie of dat de oorzaak is hoor. Ben dus nu zwanger van een tweede na 2 mks in 2009. Maar deze zwangerschap lust ik gewoon geen cola, echt bizzar.

Ik heb een aantal inwendige echos gehad maar toen moest mijn blaas leeg zijn...

18. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Kan je een zwaar kind krijgen door veel cola te drinken dan? Ik lust geen cola trouwens en had toch een zwaar kind ;)

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Weenie, maar ze dachten eerst dat ik zwangerschapsdiabetes had... maar bleek dus nie zo te zijn. Ik dronk het echt overdreven veel. Misschien wel meer dan 6 blikjes per dag.. idd ook smorgens tot en met savonds

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Lotte, enjoy the club ;)
    Al kids? Of lekker aan 't konijnen en hopen dat er een zwangerschap uit komt ?

Mamabeer, wat lief heerlijke drukte makertjes hahah.

MamaT, ooh je lust t gewoon niet meer, vervelend hahaha.
    Hoe oud is je eerste?

Nou Amigo, volle blaas hoeft dus niet :p
    Kan je zeggen vond een halfvolle blaas met een cameradildo in mn doos ook niet fijn haha. Kon me alleen wel goed inhouden zou niet zoals mamabeer dat ding bijna beplassen :p

Deel Deze Pagina