Nacht mensjes club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamabeer, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    lijkt mij sterk dat ze daar groter van worden anders zouden ze dat wel zeggen van te voren. Dan kunnen jullie beter ook geen redbull drinken dan komt er een baby van 10 kilo uit hihihi

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik weet nog goed dat Roy bij de allereerste echo opeens naast dat apparaat ging staan en vroeg aan mij : waar zou deze nu voor zijn? (dat lange ding dus)
    Ik zeg dat wil ik niet weten! en ja hoor het was een inwendige echo.. ik dacht die schuiven je dat ding helemaal naar binnen maar dat gaat maar een cm of 5 naar binnen. heb me wel doodgelachen. Die van mij kan niet stil zitten in een zieken huis die moet overal aan zitten;)

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Mn tante heeft ook bijna geen cola gedronken in dr zwangerschap en die heeft een kind van 3888 gram dr uitgepoept. Volgens mij is dat toch ook wel zwaar toch :p ?

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik denk dat het eigenlijk allemaal onzin is ze zeggen ook vaak hoe meer kinderen je krijgt des te zwaarder worden ze en daar klopt vaak ook niks van

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    #1485 Ikdus, 17 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2013

Ik schrok ook ik dacht OMG, gaat dat ding in mijn doosje !!
    Maar er gaat inderdaad niet zoveel van in alleen dat beweeg van dat ding.. Als ik er aan denk voel ik al een druk op mn blaas.
    En ik vond dat gel wel heel vies hoor

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ik had een gyn die me echt pijn deed met dat ding!!! een gegeven moment zegt ze en hier zijn de eierstokken!! ja heel fijn doet pijn haal maar uit mijn doos

7. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Ik heb een zoontje van 2. Zijn vader en ik zijn in april een jaar uit elkaar. We waren pas 6weken samen toen we ons zoontje maakte en 2maanden toen ik erachter kwam.
    Hij is nu bij zijn papa en ik ga nu nog even de stad in dus ik ga jullie voor vanavond verlaten. Misschien tot morgen :)

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Veel plezier Lotte82! :D

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Leuk een zoontje van twee en lekker "misbruik" ervan maken dat hij even bij zijn papa is, dus veel plezier in de stad en pas op voor de gladheid he ;)

10. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    hahaha, mamabeer.. dus je mannetje is net een klein kind? Mijn zoontje zit dus overal aan bij de dokter en in het ziekenhuis.

Ik hoop dat het niet van de cola komt, want ik vond een groot kind wel leuk. Ik vind kleine kindjes maar fragile.... mijn zoontje was 57 cm.. hahaha.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Hahahahaahahahha, ik dacht alleen uh woooowww man zoveel eitjes :$ ( stuk of 20 ) en 1 grote van 17 mm die op springen stond.

En mn exvriend en ik hadden die ochtend sex gehad was zo bang dat er nog een goedje van hem dr uit zou komen ahahaha.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Zooo wat een lengte !!!
    En natuurlijk heel veel kleertjes gekregen voor je beviel maatje 50/56 of niet :p ?

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja die is echt net een klein kind. Toen ik laatst in het ziekenhuis lag was ie aan het proberen hoe hoog het bed kon gaan en die kon echt hoog! bijna tot aan het plafond...en arme ik lag erin

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Nee, want de verloskundigen (alle 5) zeiden verder in de zwangerschap elke keer dat het een flinke baby zou worden dus ik maar geen kleine maatjes moest kopen. Heb ook alleen maar grote maten gekregen... want iedereen kreeg smsje met lengte en gewicht.. ahahahaha

Ikdus: Ik had dat met de echo na mijn mk. Ze zei.. helemaal schoon, zie alleen wel wat vocht.. uuuuuhhhhhhh, oeeps!

15. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    mamabeer: hahaha, zie het al helemaal voor me van je man. Dies grappig!

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Jullie gaan me toch nie vertellen dat jullie me in de steek hebben gelaten??

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Mannen blijven toch altijd kindjes :p ?

Ooh dat scheelt wel dan, dat ze hebben gezegd geen kleine kleding aan te schaffen !!!

Laatst kwam een tante op kraamvisite bij mn tante en gaf dr een shirtje van 50/56 aan mn nichtje, paste ze niet ze was 57 cm lang haha. Mn tante heeft het dr aangedaan, kan er niet gezegd geworden dat ;t nooit gedragen is.
    Vroeg me af wat die tante bezielde dat elke baby van 5 weken 52 cm is ofzo :S

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ja idd, ik koop voor anderen ook altijd grote maten. Laatst kocht ik 86 voor een vriendin en toen zei mijn kamergenote op werk.. meid, volgensmij moet ik je laten zien wat je voor babies moet komen. Toen zei ik.. meid, als ervaren mama zal ik je vertellen dat men liever grote maten dan kleine maten heeft. Dat beaamde mijn teamleider ook. Die kleintjes vliegen er zo uit (met 2-3 weken).

Heb jij al kinderen?

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Inderdaad, ik zie dat ook veel in mn omgeving, tenzij ze 't shirtje ofzo lelijk vinden dan willen ze 't vast liever te klein hebben hahah.

Nee heb geen kinderen, ben met mn exvriend een jaar lang bezig geweest om een kindje te mogen krijgen.

En hoe oud is jou eerste ?

20. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    De eerste wordt in maart 3 jaar. Met je exvriend? Wat betekent de tekst onderaan? Wil je van je exvriend nu een kind? Of snap ik het verkeerd?

Deel Deze Pagina