Nacht mensjes club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamabeer, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Toen we bezig waren was het me vriend :p
    Nu niet meer, zie hem en spreek hem ook nooit meer haha..

Nee Dees68, kan van dr zelf niet zwanger raken, ze heeft geen/slechtje eitjes.
    Dus als alles goed is word ik haar eiceldonor :)

Aah leuk een echte peuter in huis :D

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    o mijn god meiden ik maak me net wat mee.

ik zit op msn komt opeens een vriend van heeeeeel lang geleden online en gaat mij vragen wat ik vroeger van hem vond.dus ik ja wel leuk. Vraagt ie of ik hem nog eens wil zien?? dus ik zeg waarom..vraagt ie mag ik me webcam aanzetten. Zit ie zich een te rukken:$:$ ik viel bijna van me stoel af en me man maar lachen

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wuahahahahahahah mamabeer echt iets voor jou ahahahahahaha geweldig

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    mamabeer: hahahahahahahaaha.. dus je hebt samen met je man naar een erotische film zitten kijken?

Ikdus: heel erg lief van je! ben je toch een beetje zwanger dan..

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb hem gezegd dat ie maar bij z'n vriendin in bed moet kruipen en eens moet nadenken over z'n relatie want als je dit doet is ie niet zo goed! en heb hem er meteen op gewezen dat ie pas papa is geworden. zeg ie ik wil jou een keer verwennen ik zeg nee dank je ik ben gelukkig getrouwd. En heb hem erop gewezen dat als hij het zijn vriendin niet verteld dat ik het gesprek plus foto van het camera beeld naar z'n vriendin stuur

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    mamabeer: zijn je man en jij een creche begonnen? Ga je nu alweer aan de vierde?

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja haha sommige weten niet dat ik alles met me man deel. Ik was hem iedere zin aan het voorlezen. Maar het was een heel lelijk ding heb het gelijk afgesloten na die foto. Gatver! nu verteld ie dat ie ook bi is aaah gatver!!! en dat te bedenken dat ie me toen leuk vond...gelukkig ben ik daar niet op in gegaan toen

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee haha ik ben klaar met 3

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Whahaha mamabeer! Wat een rare snuiter! Sorry dat ik overdag weer in het nachttopic inbreek... Was gister in slaap gevallen met laptop op schoot dus toen ik wakker werd na een half uurtje heb ik dat ding maar aan de kant gezet.

Tsjonge jonge, wat een rare mensen lopen er op de wereld! Wel lachen dat je gewoon je man erbij hebt op zo'n moment hihihi...

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ik vind het nog steeds vies zegt ie ook of hij eens wat met mij mag doen? ik zeg tegen hem dat eerst maar eens z'n tabletjes moet nemen want volgens mij spoor je niet. Ik ben gelukkig getrouwd! en jij moet eens nadeneken dat je net een zoon gekregen hebt

11. steenbokje

Typisch gevalletje van "ik ben te dom om te begrijpen dat mijn vrouw nog pijn heeft, nog helemaal beurs is van de bevalling en ik loop zelf mn p*k wel achterna" grrrr...

Wat een EIKEL zeg!

Zou eerlijk gezegd zo het chatlog uitprinten en screenshot en even bij zn vriendin aanbellen...

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    heb ik al gedaan. maar laat eerst de keus aan hem om het te vertellen ik heb dr al op hyves gevonden:p

13. steenbokje

Damn dat zal dan bij haar wel even hard aankomen, maar ze is beter af zonder zo'n vent! Zou zelf enorm gekwetst zijn als iemand me zoiets voor mn neus legt, maar later ontzettend dankbaar dat ik van die kerel ben!!

14. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ik vind het ook niet normaal. Ik schrok me echt kapot! en hoe vaak ik hem zij dat ik gelukkig getrouwd was des te meer ging ie door mafkees! ja aan de ene kant vind ik het bitcherig dat ik het door stuur maar aan de andere kant zou ik het ook op prijs stellen als iemand dat bij mij deed als mijn man zoiets zou doen. ik was ook niet de eerste volgens hem! en hij was bi ieuw!!
    Maar ik vond het zo vies dat beeld! zit nu nog in me hoofd man wat was ik geschrokken. Normale mensen genieten van zoiets maar ik ga over me nek!

Maar vannacht ben ik niet van de partij morgen vroeg op voor naar de arts voor dat suiker gebeuren.

Weltrusten alvast! Knuffel!

15. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik ben er wel nog even..

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Wie meldt zich??

17. steenbokje

18. steenbokje

hihi, mn nieuwe onderschrift... me=happy!

19. steenbokje

Haha en Amigo, jouw onderschrift!!! Je baby had tot nu toe een staartje maar die verdwijnt ;)

20. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Mooi mop, wats gebeurdt??

Deel Deze Pagina