Ah het zou kunnen toch? dan heb je een kwispelend kindje wat er is? def. gestopt met de pil of had ik dat gister ook al gezegd?
Ow haha, domme doos, ik je onderschrift maar aan het lezen, ik denk ik zie toch echt niets anders haha... Maar het is idd zover!! Supersssss
Neuh, maar zijn reactie was "het moet maar he" Heb m er nog ff op gewezen dat ik er al 5 jaar voor heb gezorgd en dat hij zijn verantwoordelijkheden dan ook wel mag nemen als ie er nog niet klaar voor is "neeeee dat is het niet!!" kwam er uit, maar hij vind het zo snel gaan met de verbouwing in het vooruitzicht enzo. Tsjah.... 5 jaar geleden wilde ik al kinderen maar toen kon het een tijd niet door mijn lichaam wat niet mee werkte en zijn eis was dat mn studie af was. die is inmiddels al een half jaar af, dus wat nou snel??? zucht, dipje hier... alles lijkt verkeerd te gaan, ik heb nergens tijd voor, alles wat mensen zeggen valt verkeerd en die grrrrrrrr van een vriend van me maakt er een grotere puinhoop van in huis als mn katten! oeh en dan de (schoon) moeders nog! gaan we het niet eens meer over hebben. heb overal eventjes genoeg van geloof ik. tijd om me op te sluiten, telefoon uit (mams belt al contstant omdat ik de haak er net op heb gegooid) en ik ga even een paar dagen mn eigen ding doen... Ik ga opruimen, stoffen, stofzuigen, schoonmaken, poetsen, was doen en alles waar ik gewoon geen tijd voor heb! owww... en moet mn werk voor vanaaf ook nog voorbereiden
Boeeee! Wat zijn jullie allemaal maar stout tegenwoordig, stiekem overdag posten??? Regels zijn regels he! ahum haha
nou, daar zat ik dus vandaag ook over na te denken. het is het "nachtmensjes" topic, en niet het "nacht" topic. houdt in dat het een clubje is voor nachtmensjes die overdag dus ook mogen posten whahaha!
ws? Hier ook nog wakker. Heb me vandaag ziekgemeld want had afgelopen dagen wat pijnklachten. Vandaag naar het ziekenhuis geweest.. en kreeg weer een echo. De kleine doet het goed. Daarna hebben ze met een catheter wat urine afgenomen en die was ook schoon. Dit was wel grappig: er was een assistente in opleiding bij die graag bij me wilde oefenen. Dus op een gegeven moment zaten ze bij een gaatje en toen zei de gyn.. dat is m niet.. dat is de clitoris.. Wij lagen helemaal dubbel. Dus ik zei.. moet ik even plassen.. hahaha.
ws- waarschijnlijk ochjee was et een mannelijk stagiare of een vrouw dat zouu wel erg zijn dat die da nie weet