Dank je wel jammer dat dit er niet wat maandjes eerder al was...man man wat heb ik me hier uren zitten vervelen op het forum ( in me uppie) in die nachten voor die kleine geboren werd maar beter nu dan nooit toch
haha ja daar had ik ook last van... ikdus is ook een nachtmens maar of ze vandaag er ook is in de nacht? ik weet nog niet of ik vandaag lang opblijf ik heb morgen heel veel te doen
dan zal ik vast HALLO ikdus zeggen Ik zal hier ook niet zitten tot diep in de nacht/ochtend vroeg. tenzij ik weer eens een slapeloze nacht heb maar daar heb ik al een poosje geen "last" meer van haha. Maar hoe dan ook vind het een erg leuk idee...en lees graag met jullie mee en zal als het NA 0.00 uur is reageren
Goodnight Ladys.. Ben ook weer van de partij.. Morgen weer werken, gelukkig pas om half 8 savonds dus heb de hele dag nog thuis.. Ikdus ook weer van de partij?
ja ik ben morgen nog druk ik heb nog geboorte kaartjes en trouwkaarten die ik moet maken dus ik ben morgen wel ff bezig en ik had beloofd om met de kids te gaan kleien
Maak jezelf die kaarten? Leuk zeg.. Ik heb toen ik verhuisde ook flink geknutseld en heb toen ook zelf kaarten gemaakt, was erg leuk om te doen alleen gaat er erg veel tijd inzitten..
maar het fijne wat ik eraan vind dat niemand meer hoeft te zoeken voor het kaartje dat ze precies willen want je kunt gewoon echt alles maken
ja met die ben ik nog bezig vandaar dat er nog 2 dezelfde foto'ss van de buik in staan die worden vervangen met andere foto's. Zodra de kleine geboren is moet ik naar het ziekenhuis voor de foto. het geboorte kaartje van Quinn staat in het album hier bij het fotoalbum van Quinn