Hallo Allemaal, ik ben 37 weken en 4 dagen zwanger van onze eerste wonder.. ik voel me alleen de hele dag al zo moe en misselijk. Ook heb ik onwijs last van mijn rug.. (eigenlijk had ik dat ook als ik ongesteld werd zeg maar). het enige wat een beetje helpt is liggen of een warme douche.. maar zou dit een begin kunnen zijn.?? baby is alleen nog niet ingedaald.. alvast bedankt groetjes Nicky
Hoi, Ik heb op het "einde" ook zo'n last gehad. Maar het kindje kwam toch echt pas met 41 weken. De muren kwamen echt op me af en dan duren die weken echt veel te lang! Succes en sterkte met de laatste lange lootjes. groetjes
Hier ook al z'n last van vermoeidheid en rugpijn. Ook 's nachts met het slapen van mijn heupen. Ik ben pas 32 weken dus hoop niet dat dit al het ''begin'' is. In ieder geval sterkte! Groetjes,
van mij mag ze nog eventjes blijven zitten... maar omdat het mijn eerste is weet je ook niet zo goed wat je moet verwachten.. hoef pas woensdag naar de verloskundige even kijken hoe dit blijft.. heb er nog steeds last van.. succes groetjes Nicky