nacht zindelijkheid....

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Woezel 25, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Tja.... dat was bij ons met ongeveer 2,5 jaar :D

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hier is het echt een verschil van dag en nacht.
    Mijn dochter was met 2,5 jaar helemaal zindelijk overdag, maar met 3,5 jaar ook 's nachts. Mijn zoontje was met net 2 jaar al overdag zindelijk en is nu 4 en nog steeds 's nachts niet zindelijk. Bij het CB zeiden ze dat het gewoon anders werkt en ze het geen probleem is. Ze gaan pas kijken als ze 7 jaar zijn ofzo als ze dan nog steeds niet 's nachts zindelijk zijn waar het aan ligt en of er wat aan gedaan kan worden. Ik wacht geduldig af. Hij plast gemiddeld eens in de drie nachten nog in zijn luier.

3. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Mijn zoon van 3,5 jaar is s nachts ook niet zindelijk. Overdag gaat het prima ook bij uitstapjes maar ik denk dat hij er gewoon nog niet aan toe is Ik maak me er eerlijk gezegd ook niet zo druk om

4. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt hoor. We laten het vooral zo nu.
    Was een beetje misleid door verhalen in mijn omgeving, nichtje die gelijktijdig dag/nacht zindelijk was, zoontje van een vriendin ook en ikzelf scheen zelfs eerst nachtzindelijk te zijn en daarna dag...

Maar goed, het is dus heel normaal dus wel laten het lekker zijn gang gaan en zien wel wanneer het komt.

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.812
    5.949
    113
    Vrouw
    Helemaal mee eens! En het verschilt ook zo per kind..mijn dochter is nu 3 jaar 9 maanden, overdag zindelijk maar s'nachts...nou ik zie het nog niet gebeuren voorlopig. Luier om en ik maak me er niet druk om.
    Oudste dochter was met 3 overdag zindelijk en 1 maand later ook s'nachts. Ik heb niets anders gedaan of anders aangepakt.

Dus TS, het komt wel hoor!:p

6. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Komt vanzelf hoor. Kinderen maak je niet zindelijk. Ze moeten het willen, het kunnen voelen en idd er is een stofje nodig dat de blaas het sein "nacht" geeft. Net als leren lopen en praten verschilt dat per kind.

Deel Deze Pagina