tandenknarsen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door meryem, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meryem

meryem Lid

16 mei 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    mijn zoontje is vorige week 1 geworden en heeft 2 tandjes beneden en 1 boven, de 2e boven zit eraan te komen. Sinds 2 dagen is hij aan het knarsen met zijn tandjes. Heb al geprobeerd om hem af te leiden of een bijtring te geven maar dat helpt niet. Hoe kan ik hem dit afleren want lijkt me niet gezond voor zijn nog jonge tandjes?
    Dank jullie wel!
    meryem

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hier doet ze het ook en ik vind het een heel naar gehoor. Maar het viel mij op dat ze het dort als er tandjes door komen.

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Dochter deed dat ook heel erg als ze tandjes kreeg, tot aan de laatste kies.

Zoon gelukkig (nog) niet, die gaat hooguit mij bijten tijdens het voeden. Heeft sinds een ruime week z'n vierde tandje.

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.262
    16.645
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Kan vanzelf overgaan maar onze oudste is nu 9 jaar en doet het nog steeds als hij slaapt grrr.

5. Noa1988

Noa1988 Actief lid

24 jun 2011
    319
    1
    0
    Hier ook een tandeknarsertje sinds ze d'r boventandjes ook heeft. Heel vervelend geluid. Zou ook niet weten wat ik er aan kan doen.
    Ze doet het ook vaak tijdens het eten. Dan neemt ze een hap en dan gaan die tandjes op elkaar brr...

6. Mama van Dilara

Mama van Dilara Actief lid

10 sep 2012
    102
    0
    0
    Schiedam
    Mijn dochter deed dit ook. ze heeft met kerst 2 boven tandjes gekregen. ze heeft dit ongeveer een week gedaan en daarna gelukkig niet meer.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mij oudste deed het van een paar dagen als hij een nieuwe tand/kies had, soms ook we 2/3 weken. Het verdween altijd vanzelf wel weer.

8. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    onze dochter begon gisteren opeens met knarsen. Ze heeft onder 2 tandjes maar boven had ik nog niets gezien. Vanmiddag weer steeds dat geknars, eens goed gekeken en gevoeld en inderdaad, er is boven een tandje door! Ze vindt het een leuk geluidje denk ik, steeds knarst ze en dan lacht ze heel hard. Ik probeer er niet om te lachen want dan moedig je het aan. Hopelijk is het de 'nieuwigheid' en gaat het snel over

9. meryem

meryem Lid

16 mei 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmm we wachten dus maar gewoon af. dank jullie wel voor de reacties!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Beau heeft het ook een poosje gedaan, kan er echt niet tegen.. rillingen lopen nu al weer over mijn rug!!
    dus elke keer als ik het zag/hoorde heb ik mijn vinger in zijn mond gedaan om hem te stoppen.. hij begreep al snel dat dit niet leuk was en is er snel weer mee gestopt..

Deel Deze Pagina