Via facebook stuitte ik op dit artikel: Onhandelbaar na BMR-vaccinatie - VaccinatieRaad Mijn zoontje heeft ook zulke moodswings, soms agressief, gooit met spullen etc etc, of het iets te maken heeft met de prikken??? Kan natuurlijk ook persoonlijkheid zijn maar vraag mij af of jullie kindje na in-enten een anderer persoonlijkheid heeft gekregen.
Het komt erg zelden voor dat men allergisch is op kleur/smaak stoffen. Moet in familie zitten en je zal het ook eerder merken met potjes geven bijv. of koekjes. Ik denk dat in 99% heeft het met leeftijd te maken. Kleur/smaakstoffen kan je ook zelf vermijden. Mijn dochter krijgt dat ook niet.
Mijn zoontje is al vrij heftig op dat punt van zich zelf dus ik heb er nooit op gelet of het dan erger wordt. Denk dat dit weer een beetje bangmakerij is want met 14 maanden krijgen wel meer kindjes de driftbui periode. Ik heb ook al die prikjes (al zal er in 19 jaar misschien wat bij gekomen zijn?) gehad en leef nog steeds ook nooit rare verschijnselen gehad of iets dergelijks.
Niks van gemerkt bij de oudste twee. Jongste heeft net vorige week zijn BMR gehad en is vandaag nogal hangerig en heeft ook al 2 nachten erg slecht geslapen. Op zich zijn dat de gebruikelijke klachten na de BMR, geloof ik. Maar ik zag net dat er ook nog eens twee kiezen aan het doorkomen zijn, dus hij heeft wel weer alles tegelijk, het arme kind.
Goh, een dreumes die geen tuigje om wil, dat klinkt inderdaad héél gek Niet dat ik niet kritisch ben hoor, maar ik lees in het artikel echt niet duidelijk dat haar gedrag echt werd veroorzaakt door de BMR-vaccinatie, vind de conclusie erg kort door de bocht.