ik vroeg me af of hier nog meer nachtbrakers zijn net zoals ik. mijn kindje moet nog komen dus ik neem het er nog even van. en ga dus pas slapen rond een uur of 2. nog meer nachtbrakers hier die zich soms vervelen?
ja, hier nog eentje. En mijn kindje is al geboren, dus ben soms best wel moe overdag. Maar ja, ik heb al mijn hele leven problemen met dag en nachtritme..
haha net toen ik dacht dat er geen andere nachtbrakers waren heb ik de pc uitgezet. blijkt het dat er toch wel mensen zijn zoals ik
Ik heb heel veel last van mijn bekken en als ik ga liggen word het zo erg... Zit nu aan de rand van mijn bed, dat is enigszins nog te doen.
jeetje vervelend zeg, en al zo vroeg in de zwangerschap, ik moet zeggen dat ik nog redelijk goed slaap. eerst had ik nog heel erg last van maagzuur maar daar heb ik tabletten voor. hoop voor je dat je bekkenpijn niet erg word. al besproken met de vk dat je zon pijn hebt?
Ja, maar het enige wat zij zei was; "Goh, dat is wel erg vroeg zeg. Maar dat hoort erbij.." Meer zei ze niet. Mijn schoonzus heeft het ook gehad en van haar heb ik een bekkenband gekregen. Overdag als ik het niet houd van de pijn gaat dat ding om... Maar heb hem nog niet om gehad, want verwacht dat het nog erger gaat worden.... Verder heb ik nóg nergens last van. Hoe gaat 't met jouw zwangerschap?
hm heb niet echt een droomzwangerschap. mijn baarmoeder is erg gevoelig en ik ervaar dus alles bijna als pijnlijk. daarnaast al 3 keer in het ziekenhuis gelegen met nierstuwing dus ik zal blij zijn als de kleine er eindelijk is. toch lijkt me wel dat je je bekkenklachten goed aan moet kaarten. je zit ook niet te wachten op bekken instabiliteit. en nu kun je misschien er nog wat aan doen met fysiotherapie. maar goed ik ga nu ook maar eens rustig op de bank liggen. moet wel uitgerust zijn voor als de bevalling begint
goedenacht allemaal Sinds deze week ben ik elke nacht iedere uur wakker zo vervelend! Zijn er meer mensen nog wakker? Vandaag heb ik een informatie avond gehad over de bevalling was voorheen helemaal niet bang voor de bevalling maar na vanavond hebben ze me toch wel een beetje bang gemaakt! Grt en welterusten