Moeder voorkomt kidnap 3-jarige dochter

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetangel100, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    AMSTERDAM - Een moeder heeft vanmorgen net kunnen voorkomen dat een onbekende vrouw haar 3-jarige kind kidnapte uit een supermarkt in Enschede.

    De ontvoerster had het meisje meegegrist en in de Rijnstraat al achterop haar fiets gezet toen de 40-jarige moeder in actie kwam. Ze kon al rennend het kind nog van de fiets pakken, zo meldt de politie op haar site.

    De moeder was kort daarvoor in de winkel aangesproken door de vrouw die opvallend veel belangstelling had voor het 3-jarige meisje.

    Na het afrekenen van de boodschappen zag ze dat de vrouw er plots met het kind vandoor wilde gaan. De kidnapster fietste verder in de richting van een tankstation.

    Volgens de politie gaat het om een lange, slanke vrouw, van ongeveer 1.70 meter lang. Zij heeft mahoniekleurig haar en is een Oost-Europees type, mogelijk Poolse of Joegoslavische. Ze droeg een spijkerbroek en had een driekwart jas aan. Zij reed op een zwarte fiets met een metalen beugel achterop. De fiets had een tas achterop. Politie Enschede, 0900-8844 of Meld Misdaad Anoniem 0800-7000.
     
  2. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    :cry: ja ik hoorde het net op hart van nl. zag tijdens de beelden op tv dat het gewoon achter mijn huis is gebeurt.. in de supermakt waar ik altijd kom..
    En de Rijnstraat die genoemd staat loopt langs mijn huis :cry:

    Dit komt wel heel erg dichtbij,vind dit echt eng!
     
  3. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Gatver, wat ben je dan blij dat je je kleine terug hebt! Ik hoop dat ze die vrouw snel te pakken hebben!
     
  4. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    bah idd komt er dichtbij...
     
  5. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh wat jammer dat die vrouw ontkomen is. ze had eigenlijk een flink pak rammel moeten hebben en dan aan de politie mogen worden overhandigd
     
  6. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    zal je maar overkomen :confused:
     
  7. mamavanYeline

    mamavanYeline Bekend lid

    12 okt 2005
    666
    0
    0
    bbrr dat is toch niet normaal, ben enorm blij dat de moeder direct ingreep ppff het zou je toch gebeuren :cry: .

    Zo zie je maar weer er lopen rare mensen rond vind het gewoon erg dat het zo moet gaan :(
     
  8. lieniej

    lieniej Actief lid

    24 mei 2007
    497
    0
    0
    gatver wat eng!
    ik krijg er koude rillingen van!
    zo'n wijf zou je toch hardstikke dood willen trappen!
    ach jee.......
     
  9. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Het zou je maar gebeuren zeg! Gelukkig reageerde die moeder heel alert!
     
  10. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou idd felle reactie !

    wat een eng mens zeg ......

    L.sybje
     

Deel Deze Pagina