Schade aan mijn auto gereden :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 5 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Zo wat baal ik daar van. Kom terug van een enorm gaaf concert van Ed Sheeran en rij de garage uit. Zo met de zijkant langs de uitgang, grote schaafwond nu. Ik had niet door dat het zo krap was en ik er zo dicht tegen op zat. Vriend was wel lief en zei gelijk dat het niet geeft. De auto was toch niet veel waard meer maar toch baal ik. We gaan het niet reaparen maar het staat wel knullig vind ik.

Jullie ook wel eens schade gereden?

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Balen zeg!
    Ik heb een keer een mini boompje over het hoofd gezien met de auto van mijn man, ook heb ik met dezelfde auto een geparkeerde auto geramd. Auto was nog niet zo oud en hij was er zo zuinig op, voelde me best rot toen.
    Gelukkig heb ik ervaring op kunnen doen met de auto van mijn man, met mijn auto's heb ik zelf nooit schade gereden:p *Klopt af*

3. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Balen!!!
    Ik heb mijn bumper ook geschaafd. Nieuw huis gekocht en de bocht met de garage inrijden was toch iets krapper dan dat het leek.
    Wanneer VL de auto wast, krijgt die 'm wel weer redelijk netjes met gekleurde wax.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb een paar maanden terug precies hetzelfde gehad :D. Ben niet zo materialistisch dus heb me er geen seconde druk over gemaakt. Mijn man pest me er wel eens mee ;)
    Had wel echt een pechdag die dag, vlak ervoor bijna een fietser aangereden (het was donker en het regende, fietser had geen licht aan dus was zo goed als onzichtbaar). Heb hem op 1 cm na ofzo niet geraakt...

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Toen ik net mijn rijbewijs had ook eens een schaafplek op de auto van mijn destijds schoonmoeder gereden. Ik voelde me zó rot, maar ze vond het niet heel erg, want er zat geen deuk in :)

6. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Zeker wel. Keer een parkeerplaats te krap ingeschat en ga zo tegen een ander aan. :$ Oh wat voelde ik mezelf rot... Alles wat ik kon doen was een briefje achterlaten, want was bij een supermarkt en wie weet wanneer de eigenaar naar zijn/haar auto terug zou komen (was tijdens m'n lunch pauze). Heel de dag in de piep gezeten, maar ze hebben nooit gebelt. Snap er tot de dag van vandaag niks van. Had briefje netjes onder de ruitenwisser gedaan dat die niet weg kon waaien en zo te zien was bij het instappen, was ook geen regen die dag. Heb mezelf echt wekenlang rot gevoeld... :) Het is uiteindelijk maar een auto, maar oh wat voel je jezelf rot haha.

7. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Pfff ik heb eens achteruit VOL mijn auto in de zijkant van mijn toenmalige vriendje gereden 😂😂
    Per ongeluk uiteraard. Had niet gezien dat hij net achter me langs reed de parkeerplaats af en ik reed achteruit mijn parkeervak uit 🙈

8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Als het alleen een schaafplek is. Je kan voor 20 euro bij een verfspuiterij precies de kleur van je auto laten mengen. Even schuren en overspuiten. Is altijd mooier dan die dikke krassen.

9. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Wat vervelend :(

Ik heb een keer van die kleine kiezelige paaltjes naast de parkeerplek gehad. In de auto zag je er niks van. Ik was ze vergeten en ik trek zo de zijkant erlangs. Flinke schaafwond. Gelukkig een lieve garage gevonden die voor 500 die schade incl de bumper heeft gerepareerd en gespoten. De bumper had ik al in een hek gereden. Dat zou normaal 1500 hebben gekost. Dit was vlak nadat ik mijn rijbewijs had. Jaren verder gelukkig niks meer meegemaakt wat mijn eigen schuld was.

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ow ja... Exact hetzelfde als jij. Alleen hadden wij echt net 2 uur onze nieuwe auto in bezit, ging ik boodschappen doen en bij het uitrijden van de garage neem ik de hele betonpaal mee en trek een hele diepe schaafwonden in de rechterkant van onze nieuwe auto... (Had ik al gemeld dat ie nieuw was???... Nou hij was nieuw)... Ik was nog even niet gewend aan de breedte van de NIEUWE auto.

Manlief was iets minder coulant overigens maar goed ik was ook bijzonder pissed op mijzelf...

Nu kan ik wel om lachen maar toen echt niet:D

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Vorig jaar bij m'n werk. Alles stond vol met auto's achter mij. Ik moest er uit rijden hoe ik er in gereden was en had een paaltje over het hoofd gezien... flinke deuk! Zeker balen, maar heb het ook niet laten maken.

12. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Toen ik mijn eerste autootje had gekocht, een oude Renault Charade (naderhand omgedoopt tot Renault schade) tegen de stenen muur bij mijn ouders gereden. Geloof dat ik 2 maanden erin gereden heb in totaal😂.

Ook eens een keer over een varkensrug gereden, maar geen schade van gehad😉

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    genoeg :D:D:D

mijn eerste auto op de car wasstraat vol achteruit tegen de mattenklopper aan die was van ijzer.

dezelfde auto rechts tegen een lantaarnpaal aan die gaf ook niet echt mee.

dezelfde auto een kettingbotsing ik was toen de voorste maar mijn auto kon ik toen wel vergeten.

2 auto`s verder hier voor de deur vol achteruit tegen een geparkeerde auto aan had deze niet gezien het regende en het was donker.

En een maand of 2 geleden reed ik achteruit op een parkeerplaats en iemand anders ook het was donker en regen dus ook boem dit was met mijn mans auto..

Kortom kom je liever mij niet tegen hahaaha.:D:D

14. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ja 1 keer langs een betonnen pilaar geschaafd met achteruit rijden. Ik had boodschappen gedaan en het was druk. Een andere automobilist wilde op mijn plek parkeren, maar ging op een rotplek staan waardoor ik niet goed kon uit parkeren. Gelukkig was het een klein stukje, maar mijn man was woest. Terwijl hij al 2 auto's total loss heeft gereden, dus hij moest gauw zijn mond houden :D.

15. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Hier al drie keer schade aan de auto en alle drie de keren hebben ze geen gegevens achter gelaten.

Eerste keer was schade bijna €2000,- en hebben we laten maken. Premie ging gelijk omhoog.

Andere twee hebben we niet laten repareren.

Vind het echt zo asociaal dat men gegevens achterlaat.
    Je merkt het echt wel als je tegen iemand aan zit.

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Jullie verhalen maken mijn dag weer goed :D hij is net voor apk geweest en goedgekeurd dus dat verzacht de pijn een beetje :p

Dit is de 2de keer dat ik schade rij voel mij soms een domme doos wat auto rijden betreft. Eerste keer was met de auto van mijn vriend, speciaal model. Had net 3 mnd mij n rijbewijs en gebeurde met parkeren tegen een andere auto :(

17. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Ja echt assosiaal idd, bij ons ook 2 keer gebeurd .

18. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heel vervelend maar die dingen gebeuren nou eenmaal.

19. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Balen is dat he!
    Ik ben een keer met de nieuwe auto van mijn vader tegen zo'n kiezelpaal aangereden. Had net examen gedaan, mijn vader was mee en had de auto geparkeerd. Ik wilde terug rijden (had nog niet zo lang mijn rijbewijs), had de situatie dus niet goed genoeg gezien en vroeg daarom nog aan mijn vader of ik zo achteruit kon rijden. Hij momeplde wat, ik gaf gas en baf.
    Mn vader natuurlijk kwaad, helemaal omdat hij al tientallen jaren schadevrij had gereden 🙈

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Had zoiets maanden geleden gehad met mijn vorige auto. Wilde wegrijden van mijn werk en nam bij het uitrijden van ons parkeerterreintje een bocht te krap. Reed met mijn rechterkant tegen een houten pilaar aan. Fikse deuk in het achterportier. Gelukkig goed verzekerd en het wel laten repareren.
    Overigens is dit een rotbocht, want ik was niet de enige van de collega's die al met een auto tegen die steunbalk van een uitbouw schade had gereden........Lag dus niet aan mijn rijkunsten......
    Tegenwoordig houd ik die paal nauwlettend in de gaten. Irritante bocht met pilaar/uitbouw!

Deel Deze Pagina